تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی بابا، آسان‌ و کامل‌ترین اپلیکیشن گردشگری

اپلیکیشن‌های موبایل نقش پررنگی در انجام امور مختلف زندگی ما دارند، علی‌بابا با قابلیت‌هایی همچون خرید بلیط و رزرو هتل، یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌ها به حساب می‌آید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

امروزه در پی پررنگ شدن ردپای تکنولوژی در عرصه‌ی زندگی، بیشتر ما از اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی‌هایمان نصب و استفاده می‌کنیم؛ اپلیکیشن‌هایی که انجام بسیاری از کارها را برایمان آسان‌تر کرده‌اند، این اپلیکیشن‌ها، انجام امور بسیاری، از دسترسی به بازار کالاهای مختلف گرفته تا بهره‌مندی از خدمات گردشگری مانند خرید بلیط چارتر هواپیما و بلیط سیستمی، قطار و... را برای ما به ساده‌ترین شکل، ممکن کرده‌اند.

علی بابا نیز به‌عنوان رتبه‌ی یک فروش بلیط هواپیما و قطار، اپلیکیشن کاربردی و کاربرپسندی دارد که محصول وب‌سایت این شرکت پیشرو در خدمات آنلاین گردشگری است. اپلیکیشن علی‌بابا در دو نسخه‌‌ی اندروید و iOS منتشر شده است و امروز یکی از پرنصب‌ترین اپلیکیشن‌های حوزه‌ی گردشگری به‌حساب می‌آید.

مختصر و مفید درباره اپلیکیشن علی بابا

علی بابا جامع‌ترین اپلیکیشن حوزه‌ی گردشگری است که نه‌تنها به شما امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی و همچنین بلیط قطار را می‌دهد؛ بلکه لیستی از هتل‌های سراسر کشور را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با خیال راحت، قبل یا حین سفر برای رزرو اینترنتی هتل اقدام کنید. خرید بلیط هواپیما و قطار و همچنین رزرو هتل با اپلیکیشن علی بابا دارای مزایایی است که در ادامه درباره آن‌ها بیشتر خواهید خواند.

کاربری اپلیکیشن علی بابا

پس از نصب اپلیکیشن علی بابا از لینک‌هایی که در پایان مطلب ارائه شده‌اند، شما باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید تا از طریق آن نسبت به خرید خدمات سفر از بلیط هواپیما، بلیط قطار گرفته تا رزرو هتل، اقدام کنید. به محض ورود به برنامه، صفحه‌ای به رویتان باز می‌شود که در نوار بالای صفحه‌ی آن، بخش تنظیمات قرار دارد که شما با انتخاب آن می‌توانید وارد بخش ثبت‌نام، تماس با پشتیبانی، دسترسی به پروفایلی از خریدهایتان و... شوید.

نوار میانی هم شامل بخش‌های مختلفی چون، پرواز داخلی، پرواز خارجی، قطار و هتل است که با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها، وارد پروسه‌ی خرید بلیط یا رزرو هتل می‌شوید. اپلیکیشن علی بابا یک راهکار ساده، سریع و قابل اعتماد برای خرید بلیط هواپیما و قطار و رزرو هتل است.

پرواز داخلی و خارجی

برای خرید بلیط پروازهای داخلی، ابتدا باید یک یا دو طرفه بودن بلیط خود را مشخص کنید. سپس با ثبت مبداء و مقصد در کنار تاریخ رفت و برگشت، گزینه‌ی جستجو را انتخاب کنید تا لیستی از پروازهای مختلف، همراه با قیمت برایتان به نمایش درآید. حالا شمایید که باید بین پروازهای مختلف، آنچه را انتخاب کنید که به خواسته یا نیازتان نزدیک‌تر است.

شما همچنین می‌توانید از طریق علامتی که در گوشه‌ی سمت راست هر پرواز قرار دارد، به لیست مقایسه‌ی پروازهای انتخاب شده دسترسی پیدا کنید، برای این کار باید علامت پونز مانند سمت راست چند پرواز را انتخاب و با کمک علامت پونز که در گوشه‌ی سمت چپ صفحه قرار گرفته است، پروازهای مختلف را از لحاظ قیمت با هم مقایسه کنید. همچنین از طریق این بخش، می‌توانید از پایین‌ترین نرخ بلیط روزهای قبل و بعد که به رنگ سبز در آمده‌اند، مطلع شوید و در صورت امکان تاریخ سفر خود را با توجه به قیمت پایین‌تر تغییر دهید.

علی بابا

برای خرید بلیط پرواز خارجی هم باید مراحل قبلی را طی کنید؛ با این تفاوت که شما باید نوع و تعداد مسافران و همچنین کلاس پرواز را از میان گزینه‌های اکونومی، بیزینس و فرست‌کلاس انتخاب کنید. در صفحه‌‌ی نتایج جست‌وجو، علاوه‌بر مشاهده‌‌ی تمام پروازهای موجود (سیستمی و چارتر)، شما می‌توانید نحوه‌‌ی چینش و نمایش بلیط‌ها (بر اساس قیمت کم به زیاد و برعکس و ساعت پرواز) را مشاهده کنید و نیز فیلترهای مورد نظر خود را که در قسمت پایین صفحه نمایش اعمال کنید.

فیلترهای موجود در اپلیکیشن علی بابا، برای بهبود نمایش نتایج جست‌وجو شامل قیمت، نوع بلیط (سیستمی/چارتر)، کلاس پرواز (اکونومی/بیزنس/فرست)، ایرلاین و حتی نوع هواپیما است. شما می‌توانید هر یک از گزینه‌ها را به دلخواه خود انتخاب و در نهایت با پرواز دلخواه سفر کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که خرید بلیط از اپلیکیشن علی‌بابا را آسان و سرعت خرید را بالا می‌برد، امکان انتخاب نام مسافر از بین مسافرانی است که قبلا برای آن‌ها، چه در اپلیکیشن و چه در سایت، بلیط خریداری شده است؛ البته امکان ویرایش مشخصات مسافران پیشین یا حذف آن‌ها نیز وجود دارد، این نکته را نیز به یاد داشته باشید که چنانچه بلیط سیستمی را از اپلیکیشن علی‌بابا خریداری کرده باشید، در صورت تغییر در برنامه، می‌توانید مطابق قوانین کنسلی هر ایرلاین، بلیط خود را استرداد کنید.

علی بابا

بلیط قطار

برای خرید بلیط قطار هم، پس از انتخاب گزینه‌ی یک یا دوطرفه، باید شهر مبداء و مقصد خود را مشخص و پس از آن، تاریخ رفت و بازگشتتان را معین کنید. در مرحله‌ی بعد هم نوبت به مشخص کردن نوع و تعداد مسافران از میان گزینه‌های عادی، ویژه‌ی برادران و خواهران می‌رسد. همچنین در صورتی که قصد دارید کوپه‌ی دربست در اختیار داشته باشید، باید گزینه‌ی مورد نظر را انتخاب کنید، علاوه‌بر این، در صفحه‌‌ی نتایج جست‌وجو، در کنار مشاهده‌‌ی تمام قطارهای موجود، شما می‌توانید نحوه‌ی چینش و نمایش بلیط‌ها (بر اساس قیمت کم به زیاد و برعکس و ساعت حرکت) و نیز فیلترهای مورد نظر خود را که در قسمت پایین صفحه نمایش داده می‌شوند، اعمال کنید.

همچنین امکان انتخاب وعده‌‌ی غذایی با تنوع زیاد در طول سفر با برخی از قطارها برای شما وجود دارد. نکته‌ی قابل توجه این است که در خرید بلیط قطار نیز مانند بلیط هواپیما، امکان ارسال بلیط برای سایر افراد، افزودن به تقویم و استرداد وجه بلیط امکان‌پذیر است.

علی بابا

 رزرو هتل

فرآیند رزرو هتل از اپلیکیشن علی ‌بابا به‌سادگی خرید بلیط هواپیما و قطار از وب‌سایت است؛ با وارد کردن شهر مقصد، زمان سفر، مدت اقامت و اعمال فیلترهای مورد نظر براساس قیمت، درجه‌‌ی هتل و نوع اقامتگاه، می‌توانید هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. شما همچنین امکان تغییر تاریخ، مشاهده‌ی جزئیات هتل، آدرس دقیق و مطالعه‌ی نظر سایر افرادی را دارید که قبل از شما در هتل مورد نظرتان اقامت داشته‌اند. در فرآیند رزرو هتل نیز همچون بلیط هواپیما و قطار، امکان استرداد رزرو وجود دارد و شما می‌توانید براساس قوانین کنسلی، هتلی را که با اپلیکیشن علی ‌بابا رزرو کرده‌اید، در صورت لزوم کنسل کنید.

 اپلیکیشن علی‌بابا را از کجا دانلود کنیم؟

برای دانلود نسخه‌ اندروید و ios اپلیکیشن علی‌بابا از طریق این لینک اقدام کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی بابا، آسان‌ و کامل‌ترین اپلیکیشن گردشگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..