تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانجام نگاه نکردن به چپ و راست حین عبور از خیابان +فیلم

سرانجام نگاه نکردن به چپ و راست حین عبور از خیابان + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با آغاز فصل پاییز مدارس شروع به کار می کنند و یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه بسیاری داشت آموزش صحیح عبور از خیابان ها به دانش آموزان کم سن و سال پیش از شروع و پس از خاتمه کلاس ها است. این آموزش می بایستی از طریق خانواده ها، مدارس و رسانه ها به دانش آموز منتقل شود. آموزش مهمی که هرگونه سستی در مورد آن می تواند به خطری بزرگ و بازی با جان دانش آموزان منجر شود. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از خیابان های منطقه " سونگای نیبونگ" واقع در جزیره پنانگ مالزی رخ داد.

این ویدئو تعدادی از والدین را به همراه فرزندان خود در پشت چراغ قرمز و منتظر برای سبز شدن چراغ عابر برای عبور از خیابان نشان می دهد. در ادامه این ویدئو یک دانش آموز دختر کم سن وسال ناگهان وارد خیابان شده و پس از تصادف با یک خودروی عبوری به هوا پرتاب می شود. ظاهرا تلاش راننده برای ترمز کردن و توقف خودرو بی نتیجه می ماند و این دختر پس از تصادف دچار آسیب از ناحیه چانه و پا می شود.

گفتنی است؛ در اتفاق مشابه دیگری در ماه مارس که تصویر آن ضمیمه این ویدئو شده است یک دانش آموز دختر خردسال دیگر که بدون توجه به چراغ و نگاه کردن به سمت چپ و راست وارد خیابان شده بود از یک حادثه جان سالم به در برد. این دانش آموز که به داخل خیابان پریده بود بلافاصله یک قدم به عقب برداشت و از وقوع یک تراژدی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

لحظه تصادف دانش آموز کم سن و سال با خودرو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانجام نگاه نکردن به چپ و راست حین عبور از خیابان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..