تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود اسکناس ارز به کشور توسط صادرکنندگان مجاز شد

رییس کل بانک مرکزی به مجوز اعطا شده به صرافی ها برای ورود اسکناس ارز به کشور اشاره کرد و گفت: صرافی ها از امروز به طور گسترده شروع به واردات اسکناس ارز به کشور کرده اند.

به گزارش شمانیوز: عبدالناصر همتی بعدازظهر امروز در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: علاوه بر صرافی ها، به صادرکنندگان نیز مجوز داده ایم که بخشی از ارز حاصل از صادرات خود را نیز به شکل اسکناس وارد کشور کرده و از طریق سامانه نیما و تحت نظارت بانک مرکزی در بازار عرضه کنند.

وی خاطرنشان کرد که 2.5 میلیارد یورو با متوسط قیمت 9 هزار تومان برای واردات کالاهای ضروری، مواد اولیه مورد نیاز کارخانه ها و تولید از طریق سامانه نیما و بازار ثانویه در اختیار فعالان اقتصادی قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود اسکناس ارز به کشور توسط صادرکنندگان مجاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..