تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمه‌‌کوثر خدمتگزار آستان حضرت معصومه(س)

مدیران و کارشناسان شرکت بیمه‌‌کوثر خدمتگزار کارکنان و خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) هستند.

به‌گزارش شمانیوز؛ مدیرعامل شرکت در دیدار با امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، ضمن تبیین اهداف و چگونگی ارایه خدمات و نیز مزایای پوشش‌های بیمه‌ای، تصریح‌کرد: خدمت‌رسانی به کارکنان و خادمان که خود آماده پذیرایی از زائران در هر گوشه و کناری از حرم هستند، افتخاری بزرگ برای این شرکت است.

امام جمعه قم با تشکر از مدیرعامل بیمه‌کوثر به علت ارایه خدمات مطلوب گفت: عمل شرکت‌های بیمه به تعهدات خود در قبال مردم و صنایع به‌ویژه در شرایط خاص اقتصادی امروز بسیار مهم و تعیین‌کننده است که می‌تواند از ایجاد مشکلات و بحران‌های فراوان مالی برای جامعه جلوگیری کند.

منبع: روابط‌عمومی بیمه‌کوثر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمه‌‌کوثر خدمتگزار آستان حضرت معصومه(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..