تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیفا استقلال را میلیاردی محکوم کرد

باشگاه استقلال در پرونده شکایت بازیکن صربستانی خود از سوی فیفا محکوم و موظف به پرداخت رقم قرارداد این بازیکن شد.

به گزارش شمانیوز: با توجه به شکایت پروپیچ از باشگاه استقلال در نهایت فیفا روی پرونده این بازیکن ، استقلال را محکوم کرد .

استقلالی ها که با پرداخت رقم قرارداد این بازیکن پس از شکایت می توانستند پرونده مهاجم صربستانی را مختومه کنند با سهل انگاری باعث شدند تا غرامت به رقم قرارداد او اضافه شود و این باشگاه به پرداخت 364 هزار دلار محکوم شود .

با این وجود با شرایط فعلی مدیران جدید استقلال باید بابت پرونده شکایت ای بازیکن که مربوط به 2 سال پیش است رقم 364 هزار دلار را پردخت کند.

پس از بازنده شدن استقلال در پرونده پروپیچ ،مدیران باشگاه باید پرونده گومز و بویان را نیز حل و فصل کنند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیفا استقلال را میلیاردی محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..