تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظاهر پرچمدار بعدی OnePlus در Weibo لو رفت

ظاهر پرچمدار بعدی OnePlus در Weibo لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرهای فاش شده از کمپانی OnePlus پیش از این خبر تولید یک پرچمدار جدید و ادامه دهنده خط تولید گوشی‌های OnePlus 6 است اما به تازگی تصاویری از این گوشی جدید در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده که ظاهر آن را لو داده‌اند.

این تصویر منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo نشان می‌دهد گوشی بعدی که OnePlus در صدد تهیه آن است، OnePlus 6T نام دارد که نسخه جایگزین OnePlus 6 خواهد بود که در تابستان معرفی شد و توسط طرفداران فناوری و منتقدان واکنش خوبی نسبت به خود دید.

ظاهر پرچمدار بعدی OnePlus در Weibo لو رفت

همانگونه که از تصویر مشخص است، این گوشی دارای یک ناچ قطره‌ای است و تنها برای قرار گرفتن دوربین سلفی از آن استفاده می‌شود و هیچ شباهتی به بریدگی گسترده بالای نمایشگر iPhone X ندارد. اسپیکر مکالمه این گوشی هم در حاشیه بالای دستگاه قرار داده شده است و دیگر در ناچ قرار ندارد. علاوه بر این، OnePlus 6T در پنل پشتی خود دارای یک دوربین سه‌گانه است و این ویژگی را از P20 Pro هوآوی گرفته است. همچنین وجود دوربین سه‌گانه پشت دستگاه می‌تواند به این معنا باشد که حسگر اثر انگشت این گوشی زیر صفحه نمایش آن قرار گرفته است.

گفتنی است، کمپانی OnePlus هیچ تاریخی را به صورت رسمی برای معرفی این گوشی اعلام نکرده است در نتیجه باید منتظر باشیم تا اخبار بیشتری از این کمپانی به بیرون درز پیدا کند.

انتهای پیام/

لو رفتن ظاهر گوشی جدید OnePlus



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظاهر پرچمدار بعدی OnePlus در Weibo لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..