تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه‌های آلومینیوم ۹ تا ۱۳ هزار تومان بالاتر از قیمت پایه فروخته شدند

در روز گذشته ۱۴ شهریور شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)، معادل ۵۰۰ تن بیلت، ۱۰۰۰ هزار تن شمش با محل تحویل تهران و ۲۰۰۰ تن شمش در محل انبار کارخانه را عرضه کرد. مطابق پیش‌بینی‌های صورت گرفته این عرضه نیز با استقبال بسیار خوب خریداران روبرو شد.

به گزارش شمانیوز:در روز ۱۴ شهریور، ۵۰۰ تن بیلت در بورس کالا عرضه شد و برای این عرضه یک هزار و ۲۲۰ تن تقاضا ثبت شد. قیمت پایه ارائه شده برای بیلت ۱۰۴ هزار ریال به‌ازای تن بود که با توجه به مصوبه هفته گذشته وزارت صمت مبنی بر برداشته شدن سقف رقابت، قیمت پایانی برای این محصول به ۲۳۲ هزار ریال به‌ازای هر تن رسید.

شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) در روز ۱۴ شهریور، یک هزار تن شمش آلومینیوم با قیمت پایه ۹۸ هزار ریال در محل تحویل تهران عرضه کرد، برای این محصول تقاضای ۱۸۴۰ تنی رقم خورد و با قیمت پایانی ۱۹۹ هزار ریال به‌ازای هر تن به‌فروش رفت.

همچنین این شرکت ۲ هزار تن شمش آلومینیوم با قیمت پایه ۹۸ هزار ریال در محل انبار کارخانه نیز عرضه کرد که برای این محصول نیز تقاضای ۳۵۰۰ تنی ثبت شد و درنهایت با قیمت ۱۸۴ هزار و ۹۴۲ ریال به‌ازای هرتن به فروش رفت.

منبع:معدن نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه‌های آلومینیوم ۹ تا ۱۳ هزار تومان بالاتر از قیمت پایه فروخته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..