تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشترین خرید از استان های تهران و البرز انجام شد

به گزارش شمانیوز: با پایان یافتن طرح پیش فروش محصولات گروه سایپا به ترتیب استان های تهران و البرز، خراسان رضوی، اصفهان و فارس بیشترین خرید محصولات را به خود اختصاص داده اند.

در این طرح که 50 هزار دستگاه از محصولات گروه سایپا به فروش رسید مردم استان های تهران و البرز با 29 درصد از کل خرید، بیشترین تعداد محصولات این طرح را خریداری کرده اند و پس از آن مردم استان های خراسان رضوی با 9 درصد، اصفهان با 8 درصد و فارس با 7 درصد بیشترین خریداران این طرح پیش فروش بوده اند.

همچنین بر اساس گزارش اعلام شده در این طرح ، 63 درصد محصولات را آقایان و 37 درصد را خانم ها از سراسر کشور خریداری کرده اند.

در این طرح خودروهای تولید گروه سایپا از محصولات ایکس100، ایکس 200 و نیسان وانت با موعد تحویل آبان تا اسفند 97 و اردیبهشت و خرداد 98 براساس قیمت روز عرضه شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشترین خرید از استان های تهران و البرز انجام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..