تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانجام رانندگی با حالت خواب آلودگی! +فیلم

سرانجام رانندگی با حالت خواب آلود! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است خوش شانسی محض یک راننده پیک اکراینی را در یک تصادف مرگبار به تصویر می کشد. این راننده که در پشت فرمان خودروی ون کارش مشغول چرت زدن بود از تصادف با یک کامیون بطور معجزه آسایی جان سالم بدر برد.

ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد پس از عبور کامیون و وقوع تصادف این خودروی ون در حالی که قسمت جلوی آن کاملا تخریب شده در وسط جاده متوقف می شود. در این ویدئو راننده ون که ظاهرا از خواب بیدار شده است در حالی که با تعجب به خودروی خود و اطراف نگاه می کند دیده می شود.

راننده کامیون آبی رنگ که دارای دو مسافر بود تلاش کرد با منحرف کردن کامیون به سمت راست از برخورد با ون جلوگیری کند که موفق نشد و دو خودرو با یکدیگر به شدت برخورد کردند. در ادامه رانندگان دیگر بلافاصله از خودروی خود پیاده شدند و به کمک راننده ون شتافتند. راننده کامیون و دو مسافر آن بلافاصله توسط اورژانس پزشکی به بیمارستان منتقل شدند. بنا به گزارش های اولیه این تصادف تلفات جانی نداشت.

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ 28 آگوست و در یکی از جاده های دهکده "میلوشی" واقع در منطقه لوتسک اکراین رخ داد.

انتهای پیام/

چرت زدن راننده در پشت فرمان حادثه ساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانجام رانندگی با حالت خواب آلودگی! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..