تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ تحسین برانگیز ژاپنی‌ها پس از وقوع زلزله! +فیلم

فرهنگ تحسین برانگیز ژاپنی ها پس از وقوع زلزله + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شش سپتامبر زمین لرزه ای با قدرت 6.7 ریشتر استان "هوکایدو" ژاپن را لرزاند. در این زمین لرزه 9 نفر کشته و حدود 300 نفر زخمی شدند. همچنین مسئولان محلی از مفقود شدن 29 نفر خبر دادند. وقوع این زلزله موجب اختلال در تامین آب و غذا در این منطقه از ژاپن شد.

اما آنچه که بیش از وقوع این زمین لرزه سهمگین خبرساز شد اتفاقی بود که پس از وقوع آن رخ داد. پس از آنکه مسئولان یک فروشگاه کوچک واقع در ساپورو اقدام به فروش غذا و نوشیدنی به حادثه دیدگان با تخفیف 100 ین کردند، حادثه دیدگان نه تنها به این فروشگاه هجوم نیاوردند بلکه در صفی طولانی تا ساعت ها برای خرید غذا و آب منتظر ماندند.

در ویدئویی که توسط یک دختر تایوانی تهیه شده است حادثه دیدگان ژاپنی ها را که پس از وقوع زلزله برای خرید تنها چیزی که به آن احتیاج مبرم دارند (غذا و آب ) در حالی که در یک صف چند صد متری ایستاده اند نشان می دهد. این ویدئو از نفر آخر ایستاده در صف آغاز و تا نخستین فردی که در داخل فروشگاه در حال خرید است تمام می شود. این دختر که از دیدن این صحنه شگفت زده شده بود بلافاصله با تلفن همراه خود اقدام به تهیه یک ویدئو کرد و آن را در صفحه فیسبوک خود منتشر نمود.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی مختلف با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران فرهنگ تحسین برانگیز و نظم مردمان ژاپن را (حتی پس از وقوع یک بحران) مورد تمجید قرار دادند.

انتهای پیام/

تمجید کاربران از فرهنگ ژاپنی ها پس از وقوع زلزله 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ تحسین برانگیز ژاپنی‌ها پس از وقوع زلزله! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..