تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوش‌بینی دانشمندان درباره وجود سیاره‌ای که دیده نمی‌شود

خوش‌بینی دانشمندان درباره وجود سیاره‌ای که دیده نمی‌شودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «سورهود موری» از دانشگاه توکیو می‌گوید: هر بار که عکسی از عالم می‌گیریم امیدوار می‌شویم سیاره 9 را پیدا کنیم تا وجود آن را ثابت کنیم.

 مایکل براون از انستیتو تکنولوژی کالیفرنیا می‌گوید: بسیار خوش‌بینم که بالاخره یک نفر سیاره 9 را پیدا می‌کند اما کارشناسان می‌گویند برای ابزارهای شکارچی این سیاره هنوز نامرئی است.

ناسا می‌گوید: ممکن است در لبه یخ‌زده بیرون از منظومه شمسی در تاریکی پنهان‌شده است و در یک‌سوی منظومه شمسی است که ما قادر به دیدن آن نیستیم و از مدار ما گریخته باشد.

سیاره 9 سیاره یخی 10 برابر زمین است که در ناحیه بیرونی سامانه خورشیدی است.

{احتمال وجود این سیارهٔ فرانپتونی در ۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۶با اعلام نتیجه‌های بررسی رفتار گروهی از اجرام کمربند کویپر بسیار بیشتر شد. پژوهش‌گران کنستانتین باتیگین و مایکل براون در مؤسسه فناوری کالیفرنیا (Caltech) شواهد غیر مستقیم بیشتری از سیارهٔ ۹ بر اساس یک مدل جدید علمی از مدار غیرمعمول چند جرم فرانپتونی دیگر ارائه کردند. فرض بر این است که سیارهٔ ۹ در مسیر یک مدار بسیار بیضوی به دور خورشید، با دورهٔ مداری از ۱۰٬۰۰۰ تا ۲۰٬۰۰۰ سال زمینی می‌چرخد.

منبع:خبرآنلاین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوش‌بینی دانشمندان درباره وجود سیاره‌ای که دیده نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..