تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد شگفت‌انگیز فروش 200 هزار نسخه گوشی Realme 2 در پنج دقیقه

رکورد خارق‌العاده فروش گوشی Realme 2 در پنج دقیقه + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اینکه شرکت اوپو گوشی هوشمند Realme 2 را با قابلیت های مناسب و قیمت به صرفه معرفی کرد، پیش بینی می‌شد که این محصول با قیمت 130 یورو، فروش بسیار خوبی داشته باشد.

حال مسئولان شرکت اوپو خبر خوبی را در توییتر منتشر کرده‌اند، این خبر، گزارش فروش 200 هزار نسخه از گوشی Realme 2 فقط در مدت زمان 5 دقیقه ابتدایی عرضه این گوشی است.

این میزان فروش برای گوشی Realme 2 شرکت اوپو، آمار بسیار خوب و موفقیت‌آمیزی به حساب می‌آید و نوید شهرت بیش از پیش برای محصولات این شرکت را در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

گفتنی است؛ گوشی Realme 2 یکی از محصولات انحصاری اوپو است که فعلا فقط در کشور هند عرضه شده است. این محصول به تراشه Snapdragon 450 به عنوان پردازنده مجهز است.

درباره دوربین این گوشی می‌توان گفت که دارای لنز دوگانه با کیفیت‌های 13 و 2 مگاپیکسلی است. درباره سیستم عامل این گوشی نیز لازم به ذکر است که از پوسته اختصاصی شرکت اوپو یعنی Color OS 5.1 بهره می‌برد که بر پایه اندرید 8 اوریو ساخته شده است.

در ادامه تصویری از آمار فروش منتشر شده از گوشی Realme 2 شرکت اوپو را مشاهده می‌کنید:

رکورد خارق‌العاده فروش گوشی Realme 2 در پنج دقیقه + تصویر

بیشتر بخوانید: از شایعه تا واقعیت؛ هرآنچه که باید درباره آیفون 11 شرکت اپل بدانید +تصاویر

انتهای پیام/

رکورد خارق‌العاده فروش گوشی Realme 2 در پنج دقیقه + تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد شگفت‌انگیز فروش 200 هزار نسخه گوشی Realme 2 در پنج دقیقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..