تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تندیس جشنواره «آرمان برتر» به شبکه مستند رسید

تندیس جشنواره «آرمان برتر» به شبکه مستند رسیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛نخستین جشنواره ملی «آرمان برتر» با هدف تجلیل و تقدیر از برترین‌های حوزه مدیریت، روابط‌عمومی، رسانه و با حضور محمد سلطانی‌فر، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از فعالان عرصه روابط عمومی، ارتباطات و رسانه و عوامل فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» برگزار شد.

در این جشنواره پس از ارزشیابی هیئت داوران و کسب امتیاز،40 مدیر ارزش آفرین کشور معرفی و تجلیل شدند.

تندیس مدیر برتر در حوزه روابط عمومی رسانه این جشنواره نیز به دلیل اطلاع رسانی صحیح ، تکریم ارباب رجوع، خدمات به موقع، تبلیغات صحیح و درست، برنامه ریزی دقیق و فضای مجازی مورد قبول به مدیر روابط عمومی شبکه مستند سیما اعطا شد.

نخستین جشنواره «آرمان برتر» به همت سامانه جامعه روابط عمومی نوین ایران با ریاست مژده افشار و دبیری جواد قائمی زاده در تهران برگزار شد و طی آن بیش از 200 ارگان و سازمان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/

تندیس جشنواره «آرمان برتر» به چه کسی رسید؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تندیس جشنواره «آرمان برتر» به شبکه مستند رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..