تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ویندوز آپدیت» مایکروسافت با شکایت انترپرایزها کُند شد

«ویندوز آپدیت» مایکروسافت با شکایت انترپرایزها کُند شد

به گزارش خبرآنلاین، غول نرم‌افزاری، هرسال 2 بار آپدیت خود را برای ویندوز 10 منتشر می‌کند، درحالی‌که انترپرایزها فقط 18 ماه وقت دارند تا خود را با سیستم جدید سازگار کنند.{لینک}

قبلاً هر 3 سال یک‌بار ویندوز با آپدیت کامل راهی بازار می‌شد اما در چرخه تعریف‌شده بعدی، بعضاً انترپرایزها نمی‌توانستند خود را با تایم مایکروسافت هماهنگ کنند و به همین دلیل نرم افزارهای‌شان هنگام اجرا دچار مشکل شده است.

برخی از کسب‌وکارهای بزرگ شکایت کرده‌اند که زمان برای سازگاری سیستم با آپدیت‌های جدید کم است و ادمین‌ها نیز می‌گویند برای تست نرم‌افزاری زمان بیشتری لازم دارند.

مایکروسافت ابزار تست سازگاری را روی کلود ارائه کرده و حالا نسخه انترپرایز و آموزشی به جای 18 ماه 30 ماه فرصت تست و پشتیبانی فنی خواهند داشت.

نسخه Pro و Home بدون تغییر شامل 18 ماه پشتیبانی بر اساس آپدیت جدید هستند و سیاست جدید برای آپدیت بعدی اجرا می شود و شامل آپدیت مارس نخواهد شد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ویندوز آپدیت» مایکروسافت با شکایت انترپرایزها کُند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..