تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر تحسین شده حیات وحش در سال ۲۰۱۸

تصاویر تحسین شده حیات وحش در سال ۲۰۱۸به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حتی با سریع ترین لنزها و مجهزترین دوربین های DSLR، ثبت حرکت سریع در عکس های حیات وحش، نیازمند مهارت است. سرعت فیزیکی فوکوس خودکار شما ممکن است قادر به همراهی و ردیابی یک سوژه در حال حرکت نباشد. شما گذشته از محدودیت های تجهیزات خود، ممکن است متوجه شوید که بال زدن یک پرنده یا مبارزه بین دو حیوان را از دست داده اید.


دیدن تصاویر حیات وحش برای علاقه‌مندان به طبیعت گردی از اهمیت بالایی برخوردار است. اما از همه مهمتر آن است که بتوانید زیستگاه‌های طبیعی را برای ‌حیوانات حفظ و از آن نگهداری کنیم. حمایت از حیوانات و آشنایی بیشتر با سبک زندگی آن‌ها از اهداف مسابقات عکاسی از حیات وحش است و عکاسان خبره‌ای در سراسر جهان با در نظر گرفتن این موضوع  لحظاتی ناب را از زندگی حیوانات به ثبت می رسانند.

در مسابقه امسال حیات وحش از میان ۴۵۰۰۰ عکس آماتور و حرفه‌ای ۱۰۰ نفر به مرحله پایانی راه پیدا کردند که در تاریخ ۱۶ اکتبر برندگان مسابقه اعلام خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا تعدادی از این تصاویر را مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر تحسین شده حیات وحش در سال ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..