تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب اصول سخنرانی و فن به بیان روش TED

اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED، نام کتابی است که با آوردن مثال‌های متعدد از سخنرانی بزرگان دنیا، به خواننده روش اظهار نظر و سخن‌وری را می‌آموزد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 شاید برای شما هم پیش آمده که حرف‌ در گلویتان مانده باشد و نتوانید منظورتان را برسانید، با وجود زحمات بسیاری که برای انجام یک پروژه کشیده‌اید، آن‌طور که باید و شاید نتوانید به معرفی آن بپردازید. حتی اگر نتوانستید برای یک‌بار در جمعی کوچک یا بزرگ صحبت کنید، امیدوار باشید! امروزه اکثر مهارت‌ها اکتسابی هستند، پس شما توانایی اکتساب و اجرای یک سخنرانی قوی را در آینده‌ای نزدیک پیدا خواهید کرد.

اما چطور؟

کافی است کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED را به دقت مطالعه و مطابق راهنمایی‌ها و تکنیک‌های آن تمرین کنید، این کتاب در عین تخصصی بودنش در زمینه‌ی سخنرانی، نکات عمومی بسیاری نیز دارد که می‌توانید از آن‌ها حتی در روابط احساسی، روزمره یا ارتباطات کاری و اجتماعی خود بهره ببرید.

شما می‌توانید نسخه الکترونیک کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED را به‌سادگی از اپلیکیشن کتابراه دانلود کنید. کتابراه با همکاری مستقیم با ناشران به‌صورت کاملا قانونی امکان دانلود کتاب و کتاب صوتی را در موبایل و تبلت اندرویدی، آیفون/ آیپد و ویندوز فراهم کرده است. در اپلیکیشن کتابراه علاوه‌بر اینکه بیش از هزار کتاب رایگان عرضه شده، امکان خرید کتاب و کتاب صوتی نیز وجود دارد.

کریس اندرسون

امروزه یکی از شناخته شده‌ترین محافل سخنرانی دنیا TED است. بسیاری از ما، حداقل یک‌ بار، یکی از ویدئوهای پرارزش تد را دیده‌ایم. بسیاری از بزرگان سیاست و اقتصاد دنیا یا برندگان جایزه‌ی نوبل در این برنامه، سخنرانی کرده‌اند. سخنرانی‌هایی که به‌صورت رایگان در سایت تد وجود دارد و بسیاری از آن‌ها با زیرنویس ارائه شده‌اند.

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED اثر کریس اندرسون دستور‌العمل جدید قرن بیست و یک برای ایجاد ارتباطات مؤثر است. کریس اندرسون (Chris Anderson) با سخنرانان بسیار معروف و اثرگذاری کار کرده که حاصل آن این کتاب ارزشمند شده است. در این کتاب (TED talks the official TED guide to public speaking) از نحوه‌ی ساخت محتوای سخنرانی گرفته تا داشتن بیشترین تأثیر روی صحنه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اصول سخنرانی و فن به بیان روش TED برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب دستور‌العمل جدید قرن ۲۱ برای ایجاد ارتباطات مؤثر است و خواندن آن به تمام کسانی که آماده‌اند تا با ایده‌هایشان در جهان تأثیرات بزرگی بیافرینند، قویاً پیشنهاد می‌شود، از جمله:

هر کسی که بخواهد در شغل و تجارتش پیشرفت کند،هر کسی که بخواهد بر اعتبار و برند شخصی خود بیافزاید،هر سخنران و مدرسی که بخواهد با اشخاص دیگری از سراسر دنیا ارتباط برقرار کند،هر پدر و مادری که بخواهند با فرزندانشان ارتباط مؤثری داشته باشند،و حتی نوجوان و دانشجویی که بخواهد اعتماد به نفس خود را در جمع و زمان ارائه افزایش بدهد.

اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

هدف موسسه تد برای ارائه‌ی این کتاب چیست؟

هدف کتاب «اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED» تنها این نیست که توصیف کند که سخنرانی به شیوه‌ی تدتاک چگونه اتفاق می‌افتد؛ بلکه بسیار گسترده‌تر از آن است. هدف کتاب این است که از تمامی اشکال سخنرانی عمومی که در پی توضیح‌، الهام‌ بخشیدن‌، اطلاع‌رسانی یا‌ ترغیب مخاطبان در زمینه‌های کسب‌و‌کار و آموزش در عرصه‌ی عمومی هستند، حمایت کند.

بسیاری از مثال‌های این کتاب گزیده‌ای از گفت‌وگوهای تد است؛ اما دلیل ذکر آن‌ها فقط این نیست که ما با آن‌ها آشنا هستیم‌، بلکه به این دلیل است که سخنرانی‌های تدتاک در سال‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند و فکر می‌کنیم حرف بیشتری برای ارائه به جهان سخنرانی عمومی دارد. ما فکر می‌کنیم اصولی که زیربنای چنین سخنرانی‌هایی است، می‌تواند به عنوان ابزاری قدرتمند برای پیشرفت فن سخنرانی به کار بیاید.

سخنرانی در جمع کلیدی برای باز‌کردن قفل همدردی‌، هیجانات پرشور‌، تبادل دانش و بینش و پرورش یک رؤیای مشترک است.

آیا انتشار این کتاب در ایران به صورت قانونی است؟

کتاب اصول سخنرانی و فن به بیان روش TED در ایران با دریافت نمایندگی رسمی و انحصاری توسط انتشارات آسمان خیال، ترجمه و منتشر شده است. می‌توانید نسخه الکترونیکی این کتاب را با رعایت حق نشر از کتابراه دانلود کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب اصول سخنرانی و فن به بیان روش TED»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..