تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنگاپور میزبان اولین دیتاسنتر فیس‌بوک در آسیا

سنگاپور میزبان اولین دیتاسنتر فیس‌بوک در آسیا

فناوری اطلاعات > اینترنت - فیس‌بوک اولین دیتاسنتر خود در آسیا را در سنگاپور می‌سازد. این دیتاسنتر 11 طبقه بیش از 1 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین، دیتاسنتر جدید با کمترین مصرف انرژی و آب و با فناوری خنک‌کننده موسوم به StatePoint Liquid Cooling  (100 درصد سبز و تجدیدپذیر) به مساحت 170 هزار مترمربع و با هزینه 1.4 میلیارد دلار(دلار سنگاپور) معادل 1 میلیارد دلار آمریکایی این دیتاسنتر ساخته می‌شود.{لینک}

زیرساخت قوی، دسترسی آسان به فیبر، نیروی کار محلی بااستعداد و ماهر در بخش آی تی، بخشی از دلایلی است که فیس‌بوک سنگاپور را برگزیده است.(بانک جهانی سنگاپور را شماره یک برای سرمایه‌گذاری در آسیا عنوان کرده است.)

مجموع کاربران فیس‌بوک در آسیا پاسیفیک 894 میلیون کاربر معادل 40 درصد از کل کاربران هستند و در فصل گذشته فیس‌بوک 2.3 میلیارد دلار درآمد از این بخش داشت و بنابراین منطقه استراتژیک برای این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود.

گوگل نیز اعلام کرد به‌زودی سومین دیتاسنتر خود را در سنگاپور بنا می‌کند.

سنگاپور میزبان اولین دیتاسنتر فیس‌بوک در آسیا

سنگاپور میزبان اولین دیتاسنتر فیس‌بوک در آسیا

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنگاپور میزبان اولین دیتاسنتر فیس‌بوک در آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..