تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی آقازاده ها به جان هم می‌افتند! +فیلم

وقتی آقازاده ها به جان هم می‌افتند! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقدامات جنجالی پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا پایان ندارد. ساشا سبحانی بار دیگر با انتشار ویدئویی در اینستاگرام درباره پسر یکی از مسئولین ورزشی کشورمان اظهارات جنجالی بیان کرد.

پس از اظهارات تاسف‌برانگیز ساشا سبحانی خطاب به مردم عزیز کشورمان و جنگ لفظی و تهدید‌های مکرر میان او و برخی از هنرمندان این بار این آقازاده جنجالی و پرحاشیه به افشاگری علیه احسان کفاشیان پسر علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران پرداخت. ساشا سبحانی که خود در پی توهین هایی به مردم، مورد واکنش و هجمه بسیاری از مردم و هنرمندان قرار دارد، هربار با مخاطب قرار دادن فردی جدید، سخنانی بی‌پایه و اساس را در مورد آن شخص بیان می‌کند.

به نظر می‌رسد این فعال اینستاگرام به مانند بسیاری از اعضای این اپلیکیشن تنها با انجام اقداماتی مضحک و غیرسازنده به دنبال جلب توجه بیشتر در فضای مجازی است. خودنمایی افرادی مانند ساشا سبحانی درست مدتی پس از به راه افتادن کمپین فرزندت کجاست، مطمئنا توجه بسیاری از مردم را به چگونگی زندگی بسیاری از آقازاده‌های نجومی بگیران معطوف ساخته است.

در ادامه فیلم اظهارات جدید ساشا سبحانی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: تهدیدهای آقازاده جنجالی این‌بار دامن بهاره رهنما را گرفت +فیلم

انتهای پیام/

ساشا سبحانی باردیگر اظهاراتی جنجالی بیان کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی آقازاده ها به جان هم می‌افتند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..