تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از آغاز فیلمبرداری «تیغ و ترمه» تا پایان فیلمبرداری «مشت آخر» مهدی فخیم زاده

از آغاز فیلمبرداری «تیغ و ترمه» تا پایان فیلمبرداری «مشت آخر» مهدی فخیم زادهبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهمترین اخبار تولیدات سینمایی از دهم تا شانزدهم شهریور را با یک کلیک  مشاهده کنید.

نسخه نهایی«زهره 451» تا دو هفته آینده آماده می شود این اثر سینمایی با طرحی از محسن تنابنده نویسندگی خشایار الوند و تهیه کنندگی سیروس مقدم است.

سامان سالور گفت اگر نتوانم «سکام حبس» را بسازم اثر سینمایی دیگری با نام «پپرونی برای پنج نفر» را که فیلمی مستقل تر است خواهم ساخت.

فیلمبرداری «ماهی و برکه» در ایران به پایان رسید این فیلم به کارگردانی علی براتی و تهیه کنندگی هادی انباردار است.

جلیل شعبانی گفت فیلمنامه نهایی «قسم»که پروانه ساخت آن صادر شده آماده شد.این فیلم به نویسندگی و کارگردانی محسن تنابنده خواهد بود.

گامنو برای انیمیشن «لوپتو»ساخته عباس عسگری می خواند.

مراحل فنی «مشمشه» به زودی به پایان می رسد این فیلم به نویسندگی و کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی علی یاور است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی«تیغ و ترمه» جدیدترین اثر کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی علی قائم مقامی که این روزها در پیش تولید است بزودی آغاز می شود، تا بحال حضور پژمان بازغی و هومن برق نورد در این فیلم قطعی شده است.

فیلمبرداری«مدیترانه» ساخته هادی حاجتمند به نیمه رسید.

فیلمبرداری«مسخره باز» ساخته همایون غنی زاده به پایان رسید علی مصفا تهیه کننده و علی نصیریان، هدیه تهرانی، رضا کیانیان، صابرابر، بابک حمیدیان، محسن حسینی،خسرو بامداد و ایرج ذبیحی بازیگران این فیلم هستند.

ژراردوپاردیوو در فیلم سینمایی «احمدبای»ساخته جمال شورجه بازی می کند.

ساخت «آسیه در زمستان»به کارگردانی مریم دوستی به سال آینده موکول شد و این کارگردان ساخت فیلمی جدید را در دستور کار خود قرار داد.

فیلمبرداری«مشت آخر» ساخته مهدی فخیم زاده به پایان رسید تولید این فیلم به علت سانحه ای که برای کارگردان رخ داد مدتی به تعویق افتاده بود.

مراحل فنی « زندانی ها» جدیدترین فیلم بلند سینمایی مسعود ده نمکی به پایان رسید.

میثم هاشمی طباء در تدارک ساخت جدیدترین اثر بلند سینمایی خود با نام الماس خونین است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از آغاز فیلمبرداری «تیغ و ترمه» تا پایان فیلمبرداری «مشت آخر» مهدی فخیم زاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..