تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم Downfall 2004 دوبله فارسی

دانلود فیلم Downfall 2004 دوبله فارسی

نام فارسی: سقوط

اطلاعات فیلم: IMDB

امتیاز فیلم: ۸.۲

ژانر: بیوگرافی،درام،تاریخی،جنگی

فرمت:MKV

کیفیت: BluRay

مدت زمان: ۱۵۶ دقیقه

محصول کشور: آلمان،اتریش،ایتالیا

سال ساخت: ۲۰۰۴

کارگردان: Oliver Hirschbiegel

بازیگران فیلم Downfall 2004: Bruno Ganz,Alexandra Maria Lara,Corinna Harfouch,Ulrich Matthes,Juliane Köhler,Heino Ferch,Christian Berkel,Matthias Habich,Thomas Kretschmann,Michael Mendl,André Hennicke,Ulrich Noethen,Birgit Minichmayr,Rolf Kanies,Justus von Dohnányi

خلاصه داستان فیلم Downfall 2004: این فیلم، دو هفته آخر زندگی «پیشوا» یعنی از ۱۷ تا آخر آوریل سال ۱۹۴۵ میلادی را در سنگر زیرزمینی فرماندهی هیتلر به تصویر کشیده است. در این مرحله، فیلم از فرو ریختن ماشین نظامی و دستگاه سیاسی عظیم نازی ها در آلمان و سقوط اخلاقی آن پرده بر می‌دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم Downfall 2004 دوبله فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..