تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوراک تره فرنگی و سیب رژیمی خوشمزه

طرز تهیه خوراک تره فرنگی و سیب رژیمی خوشمزه

طرز تهیه خوراک تره فرنگی و سیب رژیمی خوشمزه

خوراک تره فرنگی و سیب رژیمی غذایی بسیار خوشمزه و با ارزش غذایی بالاست.

تره فرنگی سرشار از املاح معدنی مورد نیاز بدن مانند آهن ، منیزیم ،گوگرد ، سیلیس ، منگز ، اسید فسفریک و کلسیم می باشد.  همچنین این گیاه پرخاصیت مفید برای گلبول های قرمز خون ، ضد سرطان ، کمک به هضم و جذب بهتر غذا تقویت کننده ی سیستم عصبی است.

طرز تهیه خوراک تره فرنگی و سیب رژیمی خوشمزه

طرز تهیه خوراک تره فرنگی و سیب رژیمی خوشمزه

طرز تهیه خوراک تره فرنگی و سیب رژیمی خوشمزه

طرز تهیه خوراک تره فرنگی و سیب رژیمی خوشمزه

از قبل فر را با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد یا ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید. سیب زمینی را خوب تمیز کرده و به تکه های نازک ببرید. سیب زمینی ها را همراه با تره فرنگی خرد شده بخارپز کنید.

سپس ظرف مخصوص فر را کمی چرب کنید. نصف سیب زمینی ها را در آن ظرف بچینید و تمام تره فرنگی را به صورت یک لایه روی آن بریزید. پوست سیب ها را بکنید و به شکل مکعبی خرد کنید. ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون در تابه بریزید و به آرامی پیازها، کرفس و سیب ها را تفت دهید تا زمانی که پیاز و کرفس نرم شود.

همچنین نشاسته ذرت را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. سپس شیر را به تدریج اضافه کنید و پخت را ادامه دهید تا این که سس اندکی غلیظ شود. با قاشق این مواد را روی سیب زمینی و تره فرنگی ها بریزید. سپس با باقی مانده ی تکه های سیب زمینی روی آنرا بپوشانید.

روغن زیتون را با برس روی سیب زمینی ها بمالید.  نمک و فلفل را پاشیده و سپس روی آن پودر تخمه کدو تنبل و کنجد را بپاشید. مدت پخت غذا ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است. زمانی که روی سیب زمینی ها قهوه ای شد،خوراک آماده است. نوش جان

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوراک تره فرنگی و سیب رژیمی خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..