تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت آپارتمان‌های کمتر از ۱۰۰ متر

آمار رسمی بانک مرکزی از وضعیت بازار مسکن طی پنج ماه نخست سال‌جاری نشان می‌دهد: طی پنج ماه ابتدایی امسال، تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به ۶۴ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن، ۳/ ۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

قیمت آپارتمان‌های کمتر از ۱۰۰ متر


طی این مدت متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های املاک ۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل ۵/ ۴۵درصد افزایش داشته است. متوسط قیمت هر مترمربع در ۵ ماه ابتدایی سال گذشته معادل ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان بود.

این گزارش نشان می‌دهد: در نیمه‌تابستان امسال واحد‌های مسکونی در دامنه قیمتی ۳ تا ۴ میلیون تومان به ازای هر مترمربع بنا با سهم ۴/ ۱۲ درصد بیشترین سهم از تعداد معاملات شهر تهران را به خود اختصاص داده و دامنه‌های قیمتی ۴ تا ۵ میلیون و ۵ تا ۶ میلیون به ترتیب با سهم‌های ۱۲ و ۳/ ۱۰درصدی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در مجموع بررسی‌ها نشان می‌دهد توزیع حجم معاملات در مردادماه به‌گونه‌ای بوده که ۷/ ۵۷ درصد واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی شهر تهران یعنی ۷ میلیون و ۴۰۰هزار تومان معامله شده‌اند.

در عین حال بیشترین سهم از معاملات انجام شده به واحد‌های مسکونی با زیربنای ۶۰ تا ۷۰ متری معادل ۴/ ۱۵ درصد تعلق داشته است. بخش زیادی از قیمت‌های پیشنهادی ارائه شده در جدول نبض بازار امروز نیز بسیار متفاوت از میانگین قیمتی منطقه اعلام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت آپارتمان‌های کمتر از ۱۰۰ متر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..