تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز جایگاه ایران اسلامی در دنیا بسیار مستحکم است

آیت الله فلاحتی گیلانی در جمع بسیجیان ناحیه رشت؛

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت الله فلاحتی گیلانی در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله ۲ با ذکر یاد و خاطر امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی گفت: امروز جایگاه ایران اسلامی در دنیا بسیار مستحکم است قدرت های جهانی از جمله امریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل درصددند تا به انقلاب ما ضربه بزنند اما روز به روز به قدرت انقلاب اسلامی افزود می شود و نفوذ ایران در کشورهای منطقه روز به روز افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت الله فلاحتی گیلانی در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش اقتدار عاشورایی  سپاهیان محمد رسول الله ۲ با ذکر یاد و خاطر امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی گفت: امروز جایگاه ایران اسلامی در دنیا بسیار مستحکم است و هر چند قدرت های جهانی از جمله آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل درصددند تا به انقلاب ما ضربه بزنند اما روز به روز به قدرت انقلاب اسلامی افزود می شود و نفوذ ایران در کشورهای منطقه روز به روز افزایش می یابد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به آگاهی دشمن نسبت به عدم کارکرد جنگ سخت و نظامی در مقابله با ایران اظهار کرد: امروز دشمن از طریق جنگ نرم و جنگ اقتصادی درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است غافل از اینکه انقلاب ما با رهبری رهبر حکیم انقلاب اسلامی روز به روز قدرتمند تر می شود و لازم است امروز تحت ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی وحدت کلمه را حفظ کنیم.

وی افزود: با صدور فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جوانان انقلابی و مومن ما تکلیف است تا با بصیرت و تلاش پیشرفت کشور را رقم بزنند.

در پایان این برنامه سرگرد پاسدار روح الله پوراسماعیلی سخنگوی رزمایش اقتدار عاشورائی 2 اعلام کرد: ۷۲ گردان در سرتاسر استان با حضور ۱۷ هزار بسیجی مخلص در حال برگزاری رزمایش اقتدار عاشورائی سپاهیان محمد رسول الله 2 هستند و ان شاالله در ادامه روند آماده سازی بسیجیان جهت پاسداری از انقلاب اسلامی اجتماع بزرگ بسیجیان گیلان در هفته دفاع مقدس خاطره ساز خواهد شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز جایگاه ایران اسلامی در دنیا بسیار مستحکم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..