تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور در «کلاه پهلوی» بهترین شروع برای بازیگری بود/ پیشنهادهای تلویزیونی خوبی ندارم

بازیگر تلویزیون و سینما گفت: در این مدت پیشنهادهایی برای بازی در چند سریال تلویزیونی داشتم، اما از لحاظ متن و بازی‌ها باب میلم نبود و در آنها بازی نکردم.

به گزارش سینماخبر  «امیرعلی دانایی» بازیگر تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره آخرین فعالیت‌های خود گفت: به تازگی بازی‌ام در فیلم «بی وزنی» به کارگردانی مهدی‌فرد قادری تمام شده است.

وی درباره پیشنهادها تلویزیونی خود نیز بیان داشت: در این مدت پیشنهادهایی برای بازی در چند سریال تلویزیونی داشتم، اما باب میلم نبود و در آنها بازی نکردم. 

این بازیگر در ادامه با اشاره به تولید سریال «سنجر خان» نیز گفت: قرار بود این سریال به کارگردانی ضیا الدین دری تولید شود و الان بعد از فوت او تا این لحظه محمدحسین لطیفی کارگردانی این سریال را عهده‌دار شده است و هنوز در مرحله بازبینی لوکیشن است و به انتخاب بازیگران نرسیده است. 

دانایی در پاسخ به این سوال که بعد از همکاری با دری چه ویژگی‌هایی را برای انتخاب نقش‌هایتان در نظر می‌گیرید؟ گفت: طبیعتا بازی در مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» آنهم در شروع ،کار من را سخت‌تر کرد. اما در کل در انتخاب نقش‌هایم فیلم‌نامه و نقش برایم مهمتر از کارگردان است.

وی در پایان نیز درباره اینکه آیا همیشه سایه «کلاه پهلوی» روی انتخاب‌هایتان سنگینی می‌کند؟ نیز گفت: از این اتفاق راضی هستم و خدارا شکر می‌کنم چراکه این اتفاق، برایم اتفاق بسیار خوبی بود و فکرمی‌کنم مسیری از این بهتر برای شروع به کارم وجود نداشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور در «کلاه پهلوی» بهترین شروع برای بازیگری بود/ پیشنهادهای تلویزیونی خوبی ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..