تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر وزیری‌مقدم به ایران نمی‌آید

صراط:

هامون وزیری مقدم ـ فرزند ارشد این هنرمند و مدیر و موسس بنیاد محسن وزیری مقدم درباره جزئیات خاکسپاری پیکر محسن وزیری مقدم، خاطرنشان کرد: پیکر ایشان به ایران نمی‌آید. در تلاش هستیم که پیکر پدرم در گورستان هنرمندان شهر رم دفن شود.

به گزارش ایسنا او با بیان اینکه تاریخ دقیق خاکسپاری پیکر محسن وزیری مقدم هنوز مشخص نشده است، متذکر شد که یکی ـ دو روزی طول می‌کشد تا دوستانشان با پیکر استاد خداحافظی کنند.

به گفته وی خبر درگذشت محسن وزیری‌مقدم از سوی خانواده و نزدیکان این هنرمند به سفارت ایران در ایتالیا، دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، دانشگاه هنر، انجمن نقاشان، موزه هنرهای معاصر، سازمان زیباسازی شهرداری تهران و ... اعلام شده است.

هامون وزیری مقدم تاکید کرد که پدرش تا پایان عمر به فعالیت هنری‌اش ادامه داد و در این راستا به نمایشگاهی اشاره کرد که تیر ماه امسال در گالری اعتماد برگزار شد.

او همچنین به انتشار کتاب زندگی‌نامه محسن وزیری مقدم توسط نشر نظر اشاره کرد و یادآور شد که این هنرمند فقید این کتاب را 14 سال پیش خودش نوشته بود. اما به دلایل مختلف چاپ این کتاب به تأخیر افتاد.

هامون وزیری مقدم در پایان ابراز امیدواری کرد که چهره محسن وزیری مقدم در ایران پررنگ‌تر معرفی شود تا مردم با هنر ایشان بیشتر آشنا شوند.

به گزارش ایسنا، محسن وزیری‌مقدم ـ طراح، نقاش و مجسمه‌ساز ایرانی صبح امروز ـ جمعه ـ در سن ۹۴ سالگی در شهر رم ایتالیا درگذشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر وزیری‌مقدم به ایران نمی‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..