تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف: حل مشکل ادلب محور اصلی سفر به سوریه

وزیر امور خارجه، با اشاره به سفر اخیر خود به سوریه، گفت: در این سفر تلاش شد تا راه حلی برای موضوع ادلب پیدا کنیم به نوعی که از حداقل خسارت را برای حل مشکل برخوردار شویم.

به  گزارش ایکنا، فارس به نقل از خانه ملت نوشت: محمدجواد ظریف در خصوص سفر اخیر خود به سوریه، گفت: این سفر با تمرکز بر مسائلی که قرار است در نشست سران ایران، روسیه و ترکیه در رابطه با ادامه روند آستانه در تهران برگزار شود، انجام گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: در این سفر همچنین تلاش شد تا راه حلی برای مشکل ادلب پیدا کنیم به نوعی که حداقل خسارت ایجاد شده و بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

وزیر امور خارجه در ادامه به موضوع دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه اشاره کرد و گفت: جلسات بررسی شکایت برگزار و نظرات وکلای ایرانی و آمریکایی استماع شد، لذا باید منتظر نتیجه و رأی دیوان در رابطه با شکایت ایران باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف: حل مشکل ادلب محور اصلی سفر به سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..