تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برزیل چاقو خورد

«جایر بولسونارو» نامزد راستگرایان در انتخابات ریاست جمهوری برزیل در جریان یک کمپین انتخاباتی با چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقام های بیمارستانی در شهر «جویز د فورا» اعلام کردند که بولسونارو «با یک شی از ناحیه شکم زخمی شده» و پس از آن تحت عمل جراحی قرار گرفت.
به گفته پزشکان، این نامزد 63 ساله دچار خونریزی داخلی شده و پس از جراحی وضعیت عمومی وی باثبات است.
پلیس اعلام کرد که یک مرد چهل ساله در ارتباط با حمله به بولسونارو بازداشت شده است. این فرد از فعالان سابق یک حزب سیاسی چپ های افراطی معرفی شده است.
تصاویر ویدیویی منتشر شده در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که هواداران بولسونارو فرد ضارب را بلافاصله دستگیر می کنند.
«میشل تمر» رئیس جمهوری برزیل این حمله را محکوم کرد و از وزیر امنیت خواست تا برنامه های حفاظتی برای نامزدهای ریاست جمهوری را تقویت کند.
انتخابات ریاست جمهوری برزیل هفتم اکتبر (15 مهر) برگزار می شود. طبق نظرسنجی ها، بولسونارو با کسب 22 درصد آرا پیشتاز انتخابات خواهد بود.
بولسونارو طولانی ترین دوره عضویت در کنگره برزیل را دارد. وی در مبارزات انتخاباتی وعده داده که برای مقابله با جرائم و خشونت حمل سلاح را قانونی کند.
او به دونالد ترامپ برزیل معروف است و حضور پررنگی در رسانه های اجتماعی دارد.
لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا رقیب قدرتمندی برای بولسونارو بود اما وی که به دلیل فساد در زندان به سر می برد، اجازه حضور در انتخابات را نیافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برزیل چاقو خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..