تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون دکتری دانشگاه معارف اسلامی در قم برگزار شد

آزمون دکتری دانشگاه معارف اسلامی در قم برگزار شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛صفایی،مسئول برگزاری آزمون دانشگاه معارف اسلامی گفت: در آزمون اختصاصی پذیرش دکتری مدرسی معارف اسلامی  دانشگاه معارف اسلامی 894 طلبه خواهر و برادر دارای مدرک سطح سه یا کارشناسی ارشد با یکدیگر رقابت کردند.

وی افزود:دانشگاه معارف اسلامی در این آزمون در مقطع دکترای مدرسی معارف اسلامی و در پنج گرایش شامل اخلاق اسلامی، انقلاب اسلامی، مبانی نظری اسلام، تاریخ و تمدن اسلامی و قرآن و متون اسلامی بیست نفر پذیرش دارد.

صفایی خاطر نشان کرد:نتایج اولیه این آزمون اوایل دی ماه در پایگاه اینترنتی دانشگاه معارف اسلامی اعلام و پذیرفته شدگاه درم مصاحبه اختصاصی شرکت می‌کنند،نتایج نهایی این آزمون نیز اواخر دی ماه اعلام می شود.

مسئول برگزاری آزمون دانشگاه معارف اسلامی گفت:دانشگاه معارف اسلامی در حال حاضر 1524 دانشجوی مقطع ارشد و دکتری دارد و تا به حال 625 فارغ التحصیل داشته است.

انتهای پیام/ش

آزمون دکتری مدرسی معارف اسلامی در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون دکتری دانشگاه معارف اسلامی در قم برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..