تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا و دشمنان امروز با جنگ اقتصادی برای مقابله با کشورمان به میدان آمده اند

ساعت: 16:35 منتشر شده در مورخ: 1397/06/16 شناسه خبر: 1406120

امام جمعه زنجان به دشمنی های آمریکا و اسکتبار جهانی علیه ایران از اول پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان که فهمیدند با جنگ سخت و جنگ نرم نمی توانند با ایران مقابله کنند امروزه با جنگ اقتصادی به میدان آمده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: کاش امسال محرم به دعای زهرا، خبر آمدن منجی عالم برسد.

وی با بیان اینکه عزاداری‌ها و حرکت‌ها باید به گونه‌ای باشد که در شان‌ منزلت امام حسین(ع) باشد، تصریح کرد: برنامه‌های ایام محرم باید با برنامه ریزی برگزار شود.

امام جمعه زنجان در ادامه اشاره ای به تاریخ شهادت آیت الله طالقانی کرد و افزود: امام خمینی وی را ابوذر زمان می‌نامیدند و ایشان نخستین امام جمعه تهران بود که شهید شد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشورمان خاطر نشان کرد: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و این به این معنا نیست که دشمنان کار خود را به خوبی انجام دادند بلکه در 40 سال گذشته وضع به همین صورت بوده است و همواره با ایران دشمنی داشته‌اند.

آیت الله خاتمی با اشاره به واقعه 17 شهریور ابراز کرد: مردم انقلابی مانند همیشه تجمع کردند و سرانجام در 17 شهریور جمعی از مردم به شهادت رسیدند و کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا بخاطر این کشتار به شاه ایران تبریک گفت.

وی با اشاره به مقام والای شهید آیت الله مدنی اظهار کرد: ایشان از شاگردان امام در عراق و ایران بوده و این شخصیت برجسته اسلام دومین شهید محراب انقلاب است.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به دشمنی های آمریکا علیه ایران در 40 سال گذشته عنوان کرد: آمریکا وقتی فهمید با جنگ سخت و جنگ نرم نمی تواند با ایران مبارزه کند امروزه با جنگ اقتصادی به میدان آمده است.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا و دشمنان امروز با جنگ اقتصادی برای مقابله با کشورمان به میدان آمده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..