تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم والیبال امیدهای آذربایجان غربی قهرمان کشور شد

ساعت: 10:53 منتشر شده در مورخ: 1397/06/16 شناسه خبر: 1406013

تیم والیبال امیدهای میاندوآب به عنوان نماینده استان آذربایجان غربی در مسابقات کشوری، قهرمان والیبال امیدهای کشور شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  مسابقات والیبال امیدهای قهرمانی کشور از ۹ شهریور ماه به مدت یک هفته و با حضور ۱۰ تیم در دو گروه ۵ تیمی به میزبانی مشهد برگزار شد که در پایان تیم میاندوآب که به نمایندگی از آذربایجان غربی و در قالب تیم استانی در این مسابقات شرکت کرده بود، به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم والیبال امیدهای میاندوآب در دیدار نهایی این مسابقات که عصر پنج شنبه برگزار شد، توانست با نتیجه ۳ بر ۲ بر تیم گلستان غلبه کرده و به مقام قهرمانی دست یابد.

در دیدار نهایی تیم میاندوآب ست های سوم، چهارم و پنجم را با نتایج ۲۵ بر ۲۲،۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۲ به سود خود پایان داد و ست های اول و دوم را نیز با نتایج ۲۵ بر۲۲ و ۲۵ بر ۱۵ به حریف واگذار کرد.

در مرحله مقدماتی مسابقات تیم میاندوآب با نتیجه ۳ بر یک تیم خرسان رضوی و با نتیجه ۳ بر ۲ آذربایجان شرقی را شکست دهد و با دو شکست مقابل تیم های توابع تهران و گلستان به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها شود و در این مرحله هم با نتیجه ۳ بر ۲ بر تیم مازندران غلبه کرد و راهی فینال مسابقات شد.

تیم میاندوآب در دیدار نهایی نیز مجددا در مقابل گلستان قرار گرفت و این بار در یک بازی زیبا با وجودی که دو ست را به حریف واگذار کرده بود توانست با گرفتن سه  ست متوالی با نتیجه ۳ بر ۲ بر تیم پر مهره و دارای چندین ملی پوش گلستان غلبه کند و قهرمان این مسابقات شود.

توحید صمدی، امین درغنه، پویا زالی، امید نور الهی، علی نعمتی، سینا سیادت، رضا رضایی، امیر قربانی، نیما بابازاده، اسماعیل قنبرپور، علی اصغر نبی زاده، فرزاد رفیعی، محمد اسماعیلی، عرفان ادهمی بازیکنان تیم میاندوآب بودند که مربیگری این تیم را بهمن امیرآبی بهمراه رضا زرندی بر عهده داشتند و سرپرست تیم ناصر اسماعیلی بر عهده داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم والیبال امیدهای آذربایجان غربی قهرمان کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..