تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ۱۰ گروه جهادی به مناطق حاشیه نشین میاندوآب در قالب رزمایش خدمت

ساعت: 10:03 منتشر شده در مورخ: 1397/06/15 شناسه خبر: 1405712

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از اعزام ۱۰ گروه جهادی از بسیجیان به مناطق حاشیه نشین این شهرستان در قالب رزمایش خدمت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: همزمان با برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)، ۱۰ گروه جهادی در شهرستان میاندوآب به مناطق حاشیه نشین برای خدمت رسانی به محرومان اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه یکی از عرصه های فعالیت بسیج در امر محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم است، افزود: این ۱۰ گروه متشکل از ۲۰۰ نفر از بسیجیان بوده که در امر محرومیت زدایی تلاش می کنند.

وی گفت: بسیجیان با سازماندهی در قالب گروه های جهادی به مناطق مختلف حاشیه نشین و محروم اعزام و خدمات لازم را به محرومان ارایه می دهند.

مولودی تصریح کرد: بسیجیان با روحیه ایثارگری و اشتیاق فراوان بدون هیچ چشمداشتی در این اردوها شرکت کرده و غبار محرومیت را ازچهره نقاط محروم می زدایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: بسیجیان و گروه های جهادی حضور یافته در قالب رزمایش خدمت در مناطق محروم در عرصه های عمرانی، ساخت مسکن، مددجویی، مساجد و محرومیت زدایی به فعالیت می پردازند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ۱۰ گروه جهادی به مناطق حاشیه نشین میاندوآب در قالب رزمایش خدمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..