تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استکبار جهانی در صدد ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است

ساعت: 19:15 منتشر شده در مورخ: 1397/06/15 شناسه خبر: 1405894

جانشین فرمانده سپاه مشگین‌شهر گفت: تفکر اصلی استکبار این است که بین مردم و ولایت‌فقیه اختلاف و شکاف ایجاد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، مهدی‌اوغلی بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های شهدای والامقام مشگین‌شهر اظهار داشت: تفکر اصلی استکبار این است که بین مردم و ولایت فقیه اختلاف و شکاف ایجاد کند که باید تفکرات دشمنان را در این زمینه خنثی کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به این که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان امری لازم و ضروری است گفت: باید در راستای تبیین رشادت‌ها و ازجان گذشتگی شهدا  ایثارگران برنامه‌های مناسبی تدوین شود تا بتوانیم با حراست از خون پاک شهدای والامقام میراث دار راه آنان باشیم که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.

جانشین فرمانده سپاه مشگین‌شهر گفت: هجمه‌های فرهنگی دشمنان روز به روز گسترده‌تر می‌شود که در این زمینه تقویت نیروهای بسیجی و بابصیرت در جامعه یک چهارچوب مهم و اساسی است که باید همگان به آن توجه کنند و از این هجمه سنگین سربلند و پیروز درآیند که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

مهدی اوغلی تصریح کرد: خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یک اولویت اساسی است که در این زمینه تاکنون برنامه‌های مناسبی تدوین شده است تا بتوانیم توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم.

وی اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا با ایجاد ناامنی  بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولان و نظام ملت همیشه بیدار ایران را شکست دهد که بی‌شک با ترویج زندگی و یاد و خاطره شهدای والامقام این نقشه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود و می‌تواند به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه دست یابیم که تمامی این موارد را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استکبار جهانی در صدد ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..