تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع مقدس موجب افتخارآفرینی کشور شد/ سازش‌ناپذیری در مقابل دشمنان از مولفه‌های مهم شهدا

ساعت: 14:28 منتشر شده در مورخ: 1397/06/16 شناسه خبر: 1406045

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه دفاع مقدس موجب افتخارآفرینی کشور شد، گفت: سازش‌ناپذیری در مقابل دشمنان اسلام از مولفه‌های مهم شهدا به آحاد جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی پیش از ظهر امروز در سی و یکمین یادواره شهدای فریدونکنار که در مصلی قدس این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال موفقیت انسان‌ها را پس از ایمان در گرو  صبر و استقامت بیان می‌کند و کسانی که سختی‌ها، رنج‌ها و شهادت‌ها را تحمل کردند به این افراد وعده داده شد که بهشت برین در انتظار آن‌ها است.
 
وی خاطرنشان کرد: تاریخ اسلام پر از فراز و نشیب‌هایی است که در درون خودش مردان افتخار آفرین دارد؛ آن‌هایی که در جنگ‌های مختلف توانستند با فداکاری و ایثار نهال اسلام را با خون خود بارور کردند.
 
امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران نمونه بارزی از افتخار آفرینی کشور سرافراز ما است که جانانه برای اسلام دفاع کردند و از جمله این افتخارآفرینان ۳۵۰ شهید فریدونکنار و در راس آن‌ها سردار ملی حاج حسین بصیر است.
 
جلالی با اشاره به اینکه راهی که شهدا رفته‌اند کرامتی است که امامان معصوم ما به آن افتخار می‌کنند، یادآور شد: درس اطاعت بی چون و چرا از خداوند و از ولایت فقیه و درس خداباوری نه خودباوری از جمله درس‌هایی است که شهدا به ما آموخته‌اند.
 
وی با بیان اینکه محتکران که عامل چالش اقتصادی هستند برعکس مسیر شهدا عمل می‌کنند گفت: ترجیح دادن آخرت بر دنیا، حرکت کردن در مسیر کلان، صبر و استقامت در برابر مشکلات، سازش‌ناپذیری در مقابل دشمنان اسلام، عزت و زیر بار زور نرفتن، حضور در صحنه‌های دفاع از حق در مقابل باطل از جمله دیگر درس‌ها و مولفه‌های شهدا به آحاد جامعه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع مقدس موجب افتخارآفرینی کشور شد/ سازش‌ناپذیری در مقابل دشمنان از مولفه‌های مهم شهدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..