تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاله 10 سال عقبگرد کرد/ بخشدار جدید کلاله مجبور به استعفا شد

ساعت: 12:34 منتشر شده در مورخ: 1397/06/16 شناسه خبر: 1406022

با استعفای بخشدار جدید، این دومین بخشدار کلاله است که از سمت خود استعفا می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، دخالت شخص سومی در اداره شهرستان کلاله و سخنرانی محمد ابراهیمی بخشدار سابق کلاله در شورای اداری این شهرستان و حمایت قاطع از تلاش های نماینده سابق شرق گلستان(رجبی) و کم بودن آستانه تحمل شخص سوم، باعث تقدیم استعفای ابراهیمی به فرماندار وقت شد.

اما خانه نشینی این بخشدار فرصتی بود که عامل اصلی استعفای وی در پاسخ به چرایی(پاسخ به دوستداران و حامیان ابراهیمی) استعفا، تخلف اداری را دال بر اصرار بر این موضوع مطرح کند.

واهمه از بخشدار سابق کلاله در حدی بود(داشتن اطلاعات مفید) که علاوه بر اینکه سعی شد به مردم تخلف اداری وی القا شود، از سویی دیگر تلاش ها برای عدم بکارگیری این نیروی وزارت کشوری در سمت های دیگر نیز از سوی شخص سوم، ادامه داشت.

اما سمت جدید بخشدار سابق کلاله به عنوان بخشدار بخش فندرسک رامیان، علاوه بر رد تخلف اداری این شخص(ابراهیمی)، پاسخ دندانشکن وزارت و استانداری گلستان به تلاش های مذبوحانه و ادعاهای کذب شخص مخالف ابراهیمی بود.

با گذشت نزدیک به 1 سال از استعفای بخشدار سابق، نیازی به عنوان بخشدار جدید کلاله انتخاب شد؛ ولی مدیریت وی نیز چند ماهی طول نکشید و نیازی نیز مجبور به استعفای اجباری شد.

نیازی بخشدار کلاله در گفتگویی و همچنین فرماندار کلاله علت این استعفا را بیماری عنوان کردند.

از سوی نیز برخی بر این باورند که با وجود مخالفت های فرماندار کلاله با استعفای این بخشدار، فشارهای سیاسی شخص موثر در برکناری ابراهیمی، نیز یکی از دلایل این مهم است تا در آینده نزدیک شاهد آرایش سیاسی خاصی در این شهرستان و در راستای اهداف انتخاباتی باشیم که این موضوع نیز با روی کار آمدن گزینه بخشداری به راحتی قابل تحلیل خواهد بود(آیا گزینه گنبدی در راه کلاله است؟ یا (ش-ش) بخشدار کلاله می شود؟).

حال با این تفاسیر و در 2 سال اخیر با توجه به اتفاقات سیاسی رخ داده در شهرستان کلاله، این شهرستان از همه لحاظ 10 سال عقبگرد کرد؛ در صورتی که خودداری از نگرش های متعصبانه و غرور آمیز، می توانست این شهرستان را 10 سال به جلو پرتاب کند!.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاله 10 سال عقبگرد کرد/ بخشدار جدید کلاله مجبور به استعفا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..