تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران دو نماینده قزاقستان را شکست دادند

تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران دو نماینده قزاقستان را شکست دادندبه گزارش  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  ملی پوشان بانوان  بسکتبال  سه نفره ایران در نخستین دیدار با نتیجه ۲۱ بر ۱۲ موفق به شکست تیم آلماآتی قزاقستان شدند. این تیم در دومین دیدار خود  به مصاف تیم آستانه قزاقستان رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ این تیم را شکست داد. سعیده علی یار ارزشمند تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در این دیدار از ناحیه مچ پا مصدوم شد.

تیم  ملی بانوان بسکتبال سه نفره با ترکیب سعیده علی ،معصومه اسماعیل زاده ،مژگان خدادادی،سحر نجفی  با هدایت  نیک بیک لیک لی در مسابقات قهرمانی آسیایی شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید:دختران بسکتبال عازم مالزی و قزاقستان می‌شوند

انتهای پیام/

دو برد تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران مقابل قزاقستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران دو نماینده قزاقستان را شکست دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..