تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارادونا سرمربی باشگاه مکزیکی شد

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین که ریاست یک تیم بلاروسی را بر عهده داشت، به عنوان سرمربی تیم دسته دومی دورادوس دی سینالوئا مکزیک انتخاب شد.
مارادونا که در تاریخ اول جولای به عنوان رئیس باشگاه دینامو برست بلاروس انتخاب شده بود تمایل داشت بار دیگر به دنیای مربیگری برگردد و حالا این تیم دسته دومی مکزیک این فرصت را به او داده اند.
کاپیتان اسبق آرژانتین به مکزیک سفر کرده است و زمانی که جزئیات قرارداد او نهایی شود، روز یکشنبه به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی خواهد شد.
احتمال دارد که اگر مارادونا در دورادوس خوب عمل کند، بتواند به تیم دسته اولی دی تیخوانا ، که صاحب آن همان مالک دورادوس است - منتقل شود.
دورادوس آخرین باشگاهی بود که پپ گواردیولا سرمربی صاحب نام من سیتی در آنجا زیر نظر خوان مانوئل لیو بازی می کرد.
مارادونا که بین سال‌های 2008 تا 2010 هدایت تیم ملی فوتبال آرژانتین را برعهده داشته، سابقه سرمربیگری الوصل  و الفجیره امارات را نیز در کارنامه‌اش دارد.

بیشتر بخوانید: حمله دوباره مارادونا به سرمربی تیم ملی آرژانتین 

انتهای پیام/


مارادونا روی نیمکت مربیگری تیم دسته دومی مکزیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارادونا سرمربی باشگاه مکزیکی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..