تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد ۵۳ میلیاردی استقلال و حامی مالی!

ورزش سه:  سید رضا افتخاری مدیرعامل سابق استقلال در بخشی از نامه خود در توضیح درآمدهای این باشگاه به رقم پایه قرارداد این باشگاه و اسپانسر آنها اشاره کرد.

افتخاری در بخشی از این نامه نوشت: درخصوص وضعیت درآمدی باشگاه استقلال لازم به ذکر است که جدا از عقد قرارداد با اسپانسر برای فصل جدید که در اواخر دوره کاری ام با همراهى و کمک آقای ملکی با مبلغ پایه 53 میلیارد تومان صورت گرفت (مقرر بود اولین مرحله پرداخت در شهریورماه باشد)، باشگاه فقط به واسطه درآمدهای ناشی از پاداش جام جهانی و هزینه های حضور در لیگ قهرمانان آسیا (تا قبل از دیدار با السد) درآمدى بالغ بر 1.3 میلیون دلار کسب کرده که بخشی از آن نیز اخیرا توسط مدیریت جدید وصول شد.

ضمن اینکه بر اساس «متن و شرایط قراردادهای سه بازیکن جدا شده» یعنی نورافکن، حسینی و تیام نیز مقادیر قابل توجهی درآمد ارزی نصیب باشگاه گردید.

به این ترتیب به نظر می رسد اگر ادعای افتخاری مبنی بر در آمد 53 میلیاردی از اسپانسر در کنار 600 هزار دلار در آمد مجید حسینی، 350 هزار دلار در آمد تیام و البته درآمد 50 هزار دلاری نورافکن وصول شود و آبی ها بتوانند درآمد 1.3 میلیون دلاری بین المللی خود از فیفا و ای اف سی را به داخل کشور منتقل کنند، فصل بدون مشکلی را سپری خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد ۵۳ میلیاردی استقلال و حامی مالی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..