تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روبیالس: لالیگا، آمریکایی نمی‌شود!

ورزش سه: لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا مدعی شد که او و همکارانش در فدراسیون اسپانیا، با تصمیم لالیگا برای برگزاری رقابت ها در آمریکا مخالف هستند.

مارتین گلن، مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس، گرگ کلارک، رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس و لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا که برای دیدار دو تیم انگلیس و اسپانیا دور هم جمع شده بودند، از خاطرات جالبشان در فوتبال برای یکدیگر صحبت کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در سال 2009 به عنوان دفاع چپ باشگاه همیلتون آکادمیکال بازی می‌کرد. او در تابستان با اخراج خولن لوپتگی، سرمربی اسپانیا در فاصله 2 روز مانده به شروع رقابت ها، سر و صدای بسیاری به پا کرد.

تصمیم جنجالی او انتقادات و تمجیدهای فراوانی به همراه داشت و بسیاری نیز در نهایت نتیجه آن را ناموفق دانستند، هر چند عده ای معتقد بودند این تصمیم باعث شد شان فدراسیون اسپانیا حفظ شود. اما این شخصیت جنجالی، زمانی به خاطر طاس بودن مورد تمسخر هواداران رنجرز قرار می‌گرفت.

او در این رابطه گفت:" به خاطر دارم که تمام استادیوم شعار می‌دادند که « کچل بازی چند چند است؟».

نتیجه تقابل همیلتون و رنجرز، با برتری 4-1 رنجرز به پایان رسید. حالا آن کله کچل که درس وکالت خونده، به ریاست فدراسیون اسپانیا رسیده است.

شکست مقابل رنجرز چهارمین و آخرین بازی روبیالس به عنوان فوتبالیست حرفه ای بود. او در این رابطه گفت:" من خاطرات بسیار خوبی از آن دوران دارم که البته خیلی وقت از آنها نگذشته است. من سه بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی انجام دادم. فکر می‌کنم برای سه بازی بهترین بازیکن تیممان شدم. آخرین بازی مقابل رنجرز و یک روز پس از تولد 32 سالگی ام بود. قرارداد داشتم ولی بازنشسته شدم.

روبیالس: لالیگا، آمریکایی نمی‌شود!

وقتی پس از 4 بازی تیم را ترک کردم، بیلی رید، سرمربی مان گفت:" چرا می‌خواهی بروی؟" . آنها انتظار داشتند که من طلب باقی قراردادم را هم از آنها داشته باشم ولی به آنها گفتم که برای مقداری که بازی کردم به من پول بدهند. شوکه شده بودند. از من خواستند به عنوان بازیکن یاب در تیمشان فعالت کنم. واقعا تیم دوست داشتنی بودند.

من از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی داشتم ولی تیم را ترک کردم زیرا در اسپانیا بازیکنان زیادی شرایطی مثل من داشتند و خیلی از باشگاه ها قادر به پرداخت پول بازیکنانشان نبودند.

ژاوی اولیوا که در آن زمان گلر ویارئال بود، به من گفت:« لوئیس، تو باید بیایی و رهبر ما باشی، نیازت داریم». خیلی ها از من خواستند که برگردم و وقتی برگشتم، یک انتخابات برگزار کردیم و همه چیز از آنجا شروع شد. 7 سال و نیم بعد از اینکه رئیس اتحادیه بازیکنان شدم، حالا اینجا (رئیس فدراسیون اسپانیا) هستم."

لوپتگی که اسپانیا را برای جام جهانی آماده کرده بود، در فاصله 3 روز مانده به شروع رقابت ها به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد.

این موضوع باعث عصبانیت مسئولین فدراسیون اسپانیا و اخراج لوپتگی در آستانه شروع رقابت ها همراه بود. فرناندو ایه رو به عنوان سرمربی اسپانیا انتخاب شد و در مرحله یک هشتم با شکست مقابل روسیه از دور رقابت ها کنار رفت. حال روبیالس نسبت به موضوع لوپتگی واکنش نشان داد.

روبیالس: لالیگا، آمریکایی نمی‌شود!

او گفت:"ما با صلابت و صداقت با موضوع رفتار کردیم و حالا ورق را برگردانده ایم. حالا در دوره لوئیس انریکه هستیم و خوشحالیم. نمی‌توانیم بگوییم که جام جهانی یا یورو را می خواهیم ولی مطمئنیم که به تیم ملی کشورمان افتخار خواهیم کرد. تصمیماتی باید گرفته شود و مثل همیشه آسان نیست ولی باید رو به جلو برویم."

درگیری فعلی رویبالس با خاویر تباس، رئیس لالیگا است که قصد دارد برخی از دیدارهای لالیگا را در آمریکا برگزار کند. در حالی که بسیاری از تیم‌ها مخالف این تصمیم هستند، حال روبیالس نیز با این موضوع مخالفت کرد.

او گفت:" می‌خواهم محترمانه رفتار کنم. برخلاف تباس که احترامی برای فدراسیون ما قائل نیست. او با همه راجع به این موضوع صحبت می‌کند به جز افرادی که باید با آنها صحبت کنند.

متوجه شدم که سازمان لیگ موضوعی را تصویب کرده ولی به ما اطلاعی ندادند. این یعنی بی احترامی. من قراردادی ندیده ام و نمی‌توانم چیزی بگویم ولی جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا می‌خواهد از رقابت های داخلی هر کشور مراقبت کند و بردن رقابت های داخلی به کشوری دیگر، درست نیست."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روبیالس: لالیگا، آمریکایی نمی‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..