تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موجوداتی که با وزیدن باد زنده میشوند +فیلم

موجوداتی که با وزیدن باد زنده میشوند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تئو یانسن، مجسمه‌ساز هلندی توانسته به وسیله لوله‌های پلاستیکی و شیشه‌های لیموناد، سازه‌های غول‌پیکری را در ساحل دریا بسازد به طوریکه با کوچکترین وزش باد بتوانند در جهت آن شروع به حرکت کنند و با افزایش میزان باد، سرعت بگیرند. قابلیت این موجودات به شکلی طراحی شده است که قادرند به تنهائی زنده مانده و به راه خود ادامه دهند.

این مجسمه‌ساز و هنرمند هلندی سازه هایی را طراحی میکند که بدون استفاده از چرخ ، بتوانند برای حرکت کردن  راه بروند. او اعتقاد به اینکه پیشرفت بشر تنها به خاطر اختراع چرخ است را رد کرده و باور به پایه‌ریزی تمدنی دارد که بتوان بدون استفاده از چرخ حرکت اشیاء را ممکن کرد.

در برخی از سازه‌های او ، بادگیرهایی نصب شده که باعث میشود هنگام وزش باد، این سازه ها ایستاده و  راه بروند.

در ادامه می‌توانید فیلمی از خلاقیت این هنرمند را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موجوداتی که با وزیدن باد زنده میشوند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..