تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین زمان فروش آیفون 10 کارکرده با ۸۶ درصد قیمت مدل نو

با توجه به نزدیک‌شدن به زمان رونمایی گوشی‌های آیفون ۲۰۱۸؛ کاربران می‌توانند آیفون ۱۰ کارکرده خود را با بهترین قیمت در بازار بفروشند.  

وب‌سایتی به نام MusicMagpie، به کاربران بهترین زمان فروش گوشی‌های کارکرده را نشان می‌دهد. بهترین زمان برای فروش بیشتر مدل‌های محبوب گوشی‌های هوشمند در این وب‌سایت به‌اشتراک گذاشته می‌شود. 

 حتی رتبه‌بندی گوشی‌های هوشمندی که ارزش خودشان را در سال اول بعد از عرضه به بازار از دست داده‌اند، در این وب‌سایت مشخص می‌شود. براساس آخرین اطلاعات به‌اشتراک‌ گذاشته شده در این وب‌سایت، گوشی آیفون اپل قیمت اصلی خود را حفظ کرده است و بیشترین قیمت مربوط به گوشی آیفون ۱۰ است. به‌ اعتقاد این وب‌سایت، کاربران می‌توانند گوشی هوشمند آیفون ۱۰ کارکرده خود را به ارزشی برابر ۶۸ درصد قیمت آیفون نو، به‌فروش برسانند. این اعداد و ارقام در حالی از سوی این وب‌سایت منتشر شده که تنها یک هفته به رونمایی آیفون‌ ۲۰۱۸ باقی مانده است.

آیفون 10

مقاله‌های مرتبط:

در فهرست مشخص‌شده، آیفون ۱۰ کارکرده نسبت به بقیه‌ی گوشی‌های هوشمند ارزش خود را کمتر از دست داده است. یعنی کاربران می‌توانند با افت قیمت پایین نسبت به گوشی نو، گوشی کارکرده‌ی خود را بفروشند. درصدها بیان‌گر بهترین قیمت فروش گوشی کارکرده نسبت به گوشی نو است. در جایگاه بعدی از نظر از دست دادن ارزش، آیفون ۸ پلاس، سپس آیفون ۷ و در نهایت آیفون ۸ قرار دارند. در مقایسه، پرچمدار سامسونگ، بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داده و همین اتفاق در رتبه‌های بعدی برای گوشی‌های هوشمند هواوی، اچ‌تی‌سی و پیکسل گوگل افتاده است. مشخص است که معرفی گوشی هوشمند جدید، تاثیر زیادی روی قیمت دستگاه‌های موجود می‌گذارد. بنابراین، بهترین زمان برای فروش گوشی‌ هوشمند، قبل از رونمایی محصول جدید است.

این وب‌سایت بهترین زمان فروش گوشی‌های کارکرده را مشخص می‌کند تا کاربر بتواند نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی بعدی را خریداری کند. براساس اعلام این وب‌سایت بهترین زمان فروش گوشی هوشمند، وقتی است که تنها ۲۵ درصد افت قیمت نسبت به گوشی نو پیدا کرده است تا کاربر بتواند برای خرید گوشی ارتقاءیافته و جدید آماده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین زمان فروش آیفون 10 کارکرده با ۸۶ درصد قیمت مدل نو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..