تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام بهترین گوشی امسال اپل iPhone Xs Max خواهد بود

نام بهترین گوشی امسال اپل iPhone Xs Max خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که کمپانی اپل اعلام کرده، 12 سپتامبر تاریخی است که این کمپانی آن را برای معرفی رسمی آیفون‌های جدید خود در نظر گرفته است. آنگونه که از خبرها هم مشخص است، اپل قصد دارد سه آیفون را امسال معرفی کند که شامل iPhone Xs، مدل 5.8 اینچی و یک مدل 6.5 اینچی از همین گوشی است که احتمال دارد هر نامی داشته باشد. این دو گوشی ظاهری شبیه به iPhone X دارند در نتیجه نامگذاری آن‌ها هم شبیه خواهد بود. بسیاری از اخبار پیش‌بینی کرده بودند که نام مدل 6.5 اینچی آیفون که بهترین گوشی اپل در تاریخ این کمپانی است، نام iPhone X Plus خواهد داشت اما شاید این نام برای آن مناسب نباشد.

بر اساس 9to5Mac، اپل در نظر دارد تا برای بهترین محصول خود، نام iPhone Xs Max را در نظر بگیرد. همانطور که می‌دانید، این کمپانی از گذشته برای تفاوت قائل شدن بین گوشی‌های معمولی و بزرگ خود از نام Plus استفاده کرده است. با این روند تغییر نام از Plus به Max تفاوت را بین این گوشی آیفون با آیفون‌های نسل قبل خود نشان خواهد داد.

گذشته از نامگذاری آیفون جدید اپل، iPhone Xs Max قرار است به عنوان بهترین گوشی اپل برگزیده شود چرا که از نظر سخت‌افزاری از هر گوشی دیگری در این کمپانی بهتر است. آیفون‌هایی که با نام Plus ساخته شده بودند، نسبت به مدل‌های معمولی خود برتری‌هایی از جمله دوربین دوگانه یا باتری‌هایی با ظرفیت بیشتر داشته‌اند. همین اتفاق هم مطمئنا برای مدل 6.5 اینچی آیفون خواهد افتاد هرچند میزان کمی تغییر در آن‌ها دیده شود.

انتهای پیام/

آیفون 6.5 اینچی نام دیگری خواهد داشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام بهترین گوشی امسال اپل iPhone Xs Max خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..