تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی ناتینگهام فارست: به دنبال خرید انصاری‌فرد هستیم/ هنوز به توافق نرسیده ایم

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آیتور کارانکا سرمربی ناتینگهام فارست تایید کرد که این باشگاه در تلاش است کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی ایران را به عنوان آخرین خرید تابستانی خود به خدمت بگیرد.
همکاری انصاری فرد 28 ساله با المپیاکوس روز جمعه گذشته ، کمی قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ، پایان یافت و او اکنون بازیکن آزاد است و می تواند یک باشگاه دیگر را پیدا کند.
کارانکا می گوید تیمش هنوز با این بازیکن که پیش از این برای سایپا، پرسپولیس، تراکتور سازی، اوساسونا و پانیونیوس بازی کرده ، به توافق نرسیده اما ابراز امیدواری کرد که در رقابت با تیم‌های هلندی هیرنفین و اوترخت بتوانند ملی‌پوش ایرانی را جذب کند.

سرمربی تیم ناتینگهام فارست گفت: باشگاه همچنان در حال فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات است حتی وقتی پنجره بسته باشد. اگر تشخیص بدهیم او (کریم انصاری‌فرد) بازیکن خوبی برای ما است به تیم ما خواهد آمد.

وی افزود: اگر سرانجام انصاری‌فرد به ناتینگهام نیاید این به آن دلیل است که ما تصمیم گرفته ایم او را نیاوریم."
او بازیکنی با تجربه بسیار زیاد است. در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است. بازیکن خوب و باشخصیتی است."
کارانکا گفت: ما فصل گذشته یک بازیکن دیگر ایرانی داشتیم؛ اشکان دژاگه، او مرا تحت‌تاثیر قرار داد و بسیار خوب بود. ببینیم درباره کریم انصاری‌فرد چه اتفاقی می افتد.

انصاری فرد فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در المپیاکوس داشت و در 18 بازی 28 گل برای این تیم آتنی به ثمر رساند. پیش از این تیم بشیکتاش علاقمند به جذب کریم بود اما درخواست 10 میلیون یورویی المیپاکوس آنها را منصرف کرد.

گفتنی است، باشگاه ناتینگهام فارست متعلق به ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس یونان است و پیش از این رسانه‌های یونانی مدعی شده بودند مقصد بعدی کریم انصاری فرد این تیم انگلیسی است.
کریم در صورت پیوستن به ناتینگهام فارست هفدهمین خرید تابستانی این تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:پیشنهاد رسمی ناتینگهام فارست به انصاری فرد رسید


انتهای پیام/


کارانکا: هنوز با انصاری فرد به توافق نرسیده ایم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی ناتینگهام فارست: به دنبال خرید انصاری‌فرد هستیم/ هنوز به توافق نرسیده ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..