تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیل قاسمی، فینالیست تورنمنت روسیه شد

خبرگزاری ایسنا: کمیل قاسمی به دیدار فینال مسابقات سنگین وزن جام دیمیتری کرکین در روسیه راه یافت.

مسابقات پنج وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین از صبح امروز در شهر یاکوتسک روسیه در حال برگزاری است و کمیل قاسمی نماینده کشورمان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با شکست حریفان خود به دیدار فینال راه یافت.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم محمد رمضان پور در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۲ ماگومد حاجی کاسونوف از آذربایجان را مغلوب کرد اما در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۸ مقابل حریف روس خود مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در دور بعد، رمضان پور از دور رقابت ها کنار رفت. در همین وزن مجید داستان در دور مقابل ایگور دروزیانوف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۸ مغلوب شد و با توجه به شکست حریفش در دور بعد، وی نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم فرزاد عموزاد خلیلی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب یوگنی ژربایف از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال عموزاد به گروه بازنده ها رفت تا فردا به کار خود در این گروه برای کسب مدال برنز ادامه دهد. در این وزن سوسلان رامونوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه مقابل حریف خلیلی با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کمیل قاسمی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر اینکار یرموکامبت از قزاقستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد نیز مقابل گنادی کودینوویچ از آلمان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قاسمی دراین مرحله نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر ابراگیم سعیداف از بلاروس را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار فینال زولبو ناتساگسورن دارنده مدال نقره و برنز آسیا از مغولستان است.

همچنین صبح امروز مسابقات شانس مجدد پنج وزن نخست برگزار شد که در وزن ۵۷ کیلوگرم پوریا ترکمان پس از استراحت در دور اول در دور ایگور پتروف از روسیه را با نتیجه ۴ بر ۴ از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل آریان تیوترین از روس با نتیجه ۱۳ بر ۳ شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، ترکمان به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۸ بر صفر مقابل کشتی گیری از کشور روسیه شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

عصر امروز نیز رقابت های رده بندی و فینال پنج وزن نخست برگزار می شود که احمد بذری در دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم به صاف آرسن علی موسالالیف قهرمان جوانان جهان و قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از روسیه می رود.

مسعود خواجه صالحانی نیز در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم با ایگور اوسیانکوف از روسیه مبارزه می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیل قاسمی، فینالیست تورنمنت روسیه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..