تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دژاگه: اردوی تیم ملی برای قهرمانی آسیا آغاز شد

خبرگزاری فارس:  اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: بچه‌ها باز هم جمع شدند و خوشبختانه همه سالم هستیم. چند روز است تمرین می‌کنیم و وضعیت خوب است.

*حیف است که تیم ملی بازی تدارکاتی نداشته باشد

وی ادامه داد: با مسعود شجاعی که حرف می‌زدیم می‌گفتیم که حیف است این تیم بازی تدارکاتی نداشته باشد، همین حالا تیم‌های ازبکستان و امارات بازی داشتند اما ما بازی نکردیم هر چند که به این شرایط عادت داریم و در کل می‌توانم بگویم وضعیت خوب است.

* 2 سال سختی زیادی کشیدم

دژاگه درباره اینکه شرایط خودت بعد از طی کردن دوران مصدومیت چطور است، افزود: 2 سال سختی کشیدم چرا که زیاد مصدوم شدم و آخرین مصدومیتم هم از ناحیه ‌ای‌سی‌ال بود که پاره شده بود و این مسئله فشار زیادی به من وارد کرد و بدترین مصدومیت من بود،‌اما الان خوب هستم و بعد از مدت‌ها 4، 5 بازی متوالی و پشت سر هم انجام دادم و شرایط خوب است. به تیم ملی هم دعوت شدم و این یک اتفاق خوب برای من است تا خودم را بتوانم به شرایط خوب برسانم.

* بازی دوستانه با ازبکستان خیلی خوب است

وی ادامه داد: درباره بازی با ازبکستان هم باید بگویم که این تیم حریف خوبی برای ماست و امیدوارم که بتوانم به روند خوبم ادامه دهم. حس خیلی خوبی دارم و امیدوارم بهتر از این هم بشوم.

* اردوی تیم ملی برای قهرمانی آسیا آغاز شده است

کاپیتان تیم ملی کشورمان درباره این که آیا این تیم می‌تواند بعد از 42 سال باز هم به قهرمانی آسیا برسد افزود:‌ اردوی تیم ملی برای همین آغاز شده و ما یک بازی سخت پیش‌رو داریم به هر حال قهرمانی در آسیا سخت است و کار آسانی نیست و ما هم به این شیوه آماده‌سازی عادت داریم اما همانطور که بازیکنان در روسیه با همه توان جنگیدند در این بازی‌ها هم هر بازیکن از دقیقه اول تا دقیقه 90 می‌جنگد و 100درصد تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آسیایی مردم را خوشحال کنیم.

* تا جام ملت‌ها هنوز وقت داریم

دژاگه درباره اینکه طارمی هم روز گذشته از وضعیت آماده‌سازی تیم ملی رضایت نداشت و در صورت قهرمان نشدن ایران در جام‌ ملت‌ها آیا فدراسیون فوتبال پاسخی در این زمینه خواهد داد یا خیر،‌ گفت: فکر می‌کنم که هنوز وقت داریم و از طرفی چند اردو هم در پیش خواهیم داشت اما فدراسیون هم باید همه سعی خود را انجام دهد تا چند بازی دوستانه مهم با تیم‌های خوب انجام دهیم. سعی می‌کنیم در آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم اما باید ببینیم چه می‌شود. امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم و بازی‌های خوبی هم انجام دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دژاگه: اردوی تیم ملی برای قهرمانی آسیا آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..