تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری میلیونی دانش آموزان پیشتاز در جشن عاطفه‌ها

قائم مقام سازمان دانش آموزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

همکاری ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دانش آموز پیشتاز در جشن عاطفه‌هامحمد روشنی قائم مقام سازمان دانش آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ‌درباره برگزاری جشن عاطفه‌ها و اقدامات این سازمان برای چنین رویدادی، گفت: تفاهم نامه‌ای در راستای اجرای بهتر و همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد کردیم تا مطابق اساسنامه سازمان دانش آموزی همکاری نزدیکی با کمیته امداد برای برگزاری این جشن داشته باشیم.

وی ادامه داد: در همه مکان‌هایی که برای برگزاری جشن عاطفه‌ها اعلام آمادگی کردند و صندوق وجود دارد،‌ دانش آموزان پیشتاز سازمان هم حضور پیدا کردند تا برای برگزاری مراسم کمک کننده باشند.

همکاری 60 هزار مربی در جشن عاطفه ها

قائم مقام سازمان دانش آموزی با اشاره به اینکه شعار سازمان همدلی، هم فکری و همکاری است،‌ بیان کرد: یک میلیون و 600 هزار دانش آموز پیشتاز برای کمک به جشن عاطفه‌ها بر اساس همین شعار اعلام آمادگی کردند و همچنین 60 هزار مربی سازمان هم برای آموزش و جهت دهی به این کمک‌ها وارد عمل شدند.

روشنی تصریح کرد: کمک‌های دانش آموزان و به طور کلی سازمان دانش آموزی تنها محدود به کمک‌های مالی نیست و هر کمک معنوی و فکری که دانش آموزان بتوانند با سایر افراد نیازمند کمک داشته باشند، انجام خواهند داد و این حضور در جشن عاطفه‌ها نه صرفا در فرآیند برگزاری جشن بلکه در روند کمک رسانی هم خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری میلیونی دانش آموزان پیشتاز در جشن عاطفه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..