تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا رهبر انقلاب به طور علنی به مسئولان تشر نمی‌زنند؟

چرا رهبر انقلاب به طور علنی به مسئولان تشر نمی‌زنند؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبرمعظم انقلاب در بخشی از دیدار روز گذشته خود (15 شهریور 97) خود با اعضای مجلس خبرگان  با اشاره به مشکلات کشور فرمودند:

حالا به بنده گاهی میگویند شما چرا به دولت تشر نمیزنید؛ مرادشان لابد تشر در معرض عام است، وَالّا از جلسات خصوصی ما که خبر ندارند! بنده اقلّاً ده برابر آن مقداری که در رسانه‌ها بعضی جلسات ما منعکس میشود، جلسات دیگر داریم با مسئولین مختلف -نظامی، غیرنظامی، دولتی، قضائی و غیره- خب از آنها که مطّلع نیستند، دلشان میخواهد که بنده در معرض عام تشر بزنم. خب فایده‌ی این تشر چیست؟ فایده‌ی این تشر این است که دلِ شما خنک میشود، همین! یعنی بیش از این فایده‌ای ندارد؛ امّا ضررهای بزرگی دارد؛ این ضررها را باید بسنجید.

بیشتر بخوانید: هدف دشمن در جنگ رسانه‌ای ایجاد اضطراب، یأس و بدبینی در مردم است/ایجاد تشکیلات موازی با دولت راه اصلاح نیست

منبع: مشرق

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا رهبر انقلاب به طور علنی به مسئولان تشر نمی‌زنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..