تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رها کردن نوزاد در خودرو فاجعه آفرید +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوزادی که به مدت 15 ساعت در داخل یک خودرو رها شده بود در اثر گرمای شدید داخل آن جانش را از دست داد. والدین این کودک پس از رها کردن فرزند خود در خودرو برای تفریح به بیرون رفته بودند. این نوزاد دختر که تنها 10 هفته از تولدش می گذشت سومین فرزند این خانواده است که طی دو سال جانش را از دست می دهد. از ماه جولای 2015  تنها چهار فرزند از هفت فرزند این زوج انگلیسی بیشتر از 16 ماه زنده مانده اند.

رها کردن نوزاد در خودرو فاجعه آفرید + عکس//

بیشتر بخوانید: سرانجام چک کردن تلفن همراه حین رانندگی! +فیلم 

بررسی های پلیس نشان می دهد که والدین قربانی اعتیاد به الکل داشته اند. پلیس در اتاق هتلی که آنها اقامت داشتند بطری های خالی مشروبات الکلی پیدا کرد. این زوج که هنوز هویت آنها مشخص نشده است پیشتر به علت سرقت زندان شده بودند. آنها در دادگاه اعلام کردند که بخاطر خستگی و خواب آلودگی شدید نتوانستند فرزندان خود را از خودرو به اتاق هتل منتقل کنند. دادگاه به این زوج که اکنون از اتهام قتل نوزاد دختر خود تبرئه شده اند توصیه کرد که بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و برای جلوگیری از مرگ آنی فرزندان خود هر 30 تا 130 دقیقه آنها را از ماشین خارج کنند.

گفتنی است؛ قرار است هر چهار کودک زنده مانده به زندگی با والدین خود ادامه دهند.

رها کردن نوزاد در خودرو فاجعه آفرید + عکس//

انتهای پیام/

بی خیالی عجیب زوج انگلیسی در نگهداری فرزندانشان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رها کردن نوزاد در خودرو فاجعه آفرید +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..