تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناشیگری راننده حادثه آفرید +فیلم

بی تجربگی راننده ناشی حادثه آفرید + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناشیگری یک راننده زن موجب تصادفی وحشتناک در یکی از خیابان های چین شد. ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد این زن هنگامی که قصد دارد با خودروی شاسی بلندش رو به عقب حرکت کند در اثر از دست دادن کنترل خودرو با دو عابر پیاده برخورد می کند.

در این حادثه یکی از عابران پیاده با خوش شانسی از خطر گریخت ولی عابر پیاده دیگر که یک زن بود شدیدا به کنار خیابان پرتاب شد. بنا به گزارش رسانه های محلی چین این راننده که هویتش " سونگ" اعلام شده است در ماه ژوئن گواهینامه رانندگی خود را دریافت کرده بود و به ندرت رانندگی می کرد.

این حادثه در صبح تاریخ 2 سپتامبر و در یکی از خیابان های شهر ژوهایی واقع در استان گوانگ دونگ چین رخ داد. بنا به گزارش پلیس محلی چین در این حادثه این زن دچار شکستگی از ناحیه سر ( نیاز به 7 بخیه) و همچنین پا شد.

انتهای پیام/

تصادف وحشتناک در اثر ناشیگری راننده زن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناشیگری راننده حادثه آفرید +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..