تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین فوتبالیست جهان معرفی شد

کاربران یک سایت اسپانیایی بهترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۱۸ را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه آس اسپانیا در یک نظرسنجی از کاربران خود خواست تا بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال ۲۰۱۸ را انتخاب کنند. در پایان این نظرسنجی لوکا مودریچ هافبک کروات باشگاه رئال مادرید با کسب ۸۲ درصد آرا عنوان بهترین بازیکن حال حاضر جهان انتخاب شد.

بهترین فوتبالیست سال 2018 جهان مشخص شد+عکس

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با کسب ۱۴ درصد آرا دوم شد و محمد صلاح ستاره مصری تیم لیورپول با کسب ۴ درصد آرا جایگاه سوم را از آن خود کرد.

بیشتربخوانید:خبرسازترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال جهان +تصاویر مرگ دروازه بان جوان به دلیل برخورد شدید فوتبالی  درآمد رونالدو از انتقال به یوونتوس چقدر است؟

انتهای پیام/

مودریچ بهترین بازیکن سال 2018 شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین فوتبالیست جهان معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..