تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش توتی به اعتراضات توهین آمیز هواداران رم

ورزش سه: اسطوره باشگاه رم از انتقاداتی که به مونچی، مدیر ورزشی اسپانیایی جالوروسی می شود، دلخور است.

باخت رم در زمین میلان و از دست رفتن سه امتیاز حساس باعث شده تا هواداران رم از همین ابتدا به سیاست های باشگاه معترض شوند. دسته ای از هواداران معتقدند که مونچی، مدیر ورزشی رم با فروش بازیکنان بزرگ این باشگاه، باعث تضعیف تیم شده است و به وی توهین های زیادی در شبکه های اجتماعی می کنند.

واکنش توتی به اعتراضات توهین آمیز هواداران رم

فرانچسکو توتی، اسطوره رم اما عقیده ای دیگر دارد. او خطاب به هواداران معترض رم گفت:« انتقادات به مونچی بیهوده هستند. مونچی برنامه ای از پیش تعیین شده برای فصل نقل و انتقالات داشت و درست است که تعدادی از بازیکنان بزرگ را فروخت اما در عوض، ستاره های بزرگ دیگری جذب کرد.

ما 16 بازیکن بین المللی در تیم مان داریم و این یعنی تیم خوبی بسته شده است. اینکه به مونچی توهین می کنند و او را فردی می دانند که کارش را بلد نیست، از نظر من بیهوده و به ضرر باشگاه است. بهتر است به او و به اهداف باشگاه، احترام بیشتری گذاشته شود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش توتی به اعتراضات توهین آمیز هواداران رم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..